فک نکنم هم چین ی تنه،قطعا برا شروعش ی سرمایه ای داشته
جدا از این،بله الان قطعا ادم موفقیه
مردم ایران شریف،اصیلو فهیم اند،هر کجای مجازی دیدین کسی به قومیت و مذهب و دین یک ایرانی توهین کرد بدونین بابتش یا پول گرفته یا شرافت و فکرش رو حراج گذاشته،براش دل بسوزونین
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
فک نکنم هم چین ی تنه،قطعا برا شروعش ی سرمایه ای داشته جدا از این،بله الان قطعا ادم موفقیه
ده ساله تو این کاره قطعا یه روز خودش ناخن درست میکرده ولی ببین برعکس آرایشگرای دیگه تو سالنشون خدمات مختلف میدن این فقط تمرکز کرده رو ناخن بنظرم هوش خوبی هم داره که نمیشه نادیدش گرفت
ده ساله تو این کاره قطعا یه روز خودش ناخن درست میکرده ولی ببین برعکس آرایشگرای دیگه تو سالنشون خدمات ...
عااالیه،۲۰۰نفر ،حسابی سخته و درامد داره
مردم ایران شریف،اصیلو فهیم اند،هر کجای مجازی دیدین کسی به قومیت و مذهب و دین یک ایرانی توهین کرد بدونین بابتش یا پول گرفته یا شرافت و فکرش رو حراج گذاشته،براش دل بسوزونین