2777
2789
عنوان

شوهر حیله گر

2548 بازدید | 142 پست


 توقعی نداشتم توخونشون مقل کلفت بودم 

هیچ خ بی ندیدم فقط خوبی کردم سواری دادم هر حرفی شنیدم و... تاپیکامو بخونید می‌فهمید خلاصه میخکام‌بگم‌سوختم و ساختم

من آدمی نیستم ک اهل مادیات باشم.کلی خاستگار پولدار داشتم نشدم.چون ندید پول و اینجور چیزا نبودم. و...

گفتم یکی باشه اخلاق داشته باشه عشق بینمون باشه  آدم سالمی باشه. بقیه چیزا درست میشه.

بعد از چند ماه از عقدم فهمیدم هیچکس لیاقت منو نداره.

آیت منم ک دارم‌میسوزم و عمرم هدر میره.

شوهرم بهم دیشب با خنده داشت میگفت  خواستم برات مغازه بزنم ک برام کار کنی ولی پشیمون شدم دوتا کار گر میگیرم،تو باش خونه نفقتو بگیر.

بعد گفت من اگه بخوام زن بگیرم تو اجازه میدی؟

گفتم  اول من بپرسم من شوهر کنم اجازه میدی؟

گفت اول طلاق

بهش گفتم جواب تو توی سوال من گرفتی؟

گفت یعنی طلاق؟

گفتم اره

گفت هه تا دیدی دارم واسه خونم سند میگیرم گفتی طلاق . 

 بهش گفتم: تو اول گفتی طلاق تو هوس زن کردی .منو بهانه نیار. ۴ ساله سختی کشیدم بخاطر خونه یا مهریه؟مگه مرض داشتم باتو ازدواج کنم. خواستگار پولدار داشتم برا اینکارا. 

گفت تو زن رو نمیمونی بخودت نمیرسی زشتی ،بو میدی، گ ش ادی

همش شکمت باد داره


 گفت بدرد زندگی با من نمیخوری

مغازه هم خواستم باز کنم کار کنی برام،  نمیشه روی تو حساب کرد بدرد هیچی نمیخوری همه چیو بباد میدی،بجاش دوتا دختر ميارم کار کنن رو اوتا حساب باز میکنم واسه همه چیم هه (اینو یجوری گفت انکار تو کف بود)

تو زن نیستی تا حالا هیچ همراهی ازت ندیدم

بعد گفت  تو پول دوستی پول بیشتری میخوای؟  چون ازت میپرسم زمینم رو بفروشم ۵۰۰؟

 تو میگی نه.

گفتم چون نمیگم مفت بده پول دوستم؟ ندید پولم؟

من اگه ندید بودم به ۱۰۰ هم راضی بودم


گفتم این حرفا یعنی چی

با این حرفا میخوای چیو ثابت کنی

 من اگه هر عیب و ایرادی دارم از خودته.

میدونی چرا اگه بخودم نمیرسم چون دلم براشوهرم میسوزه ک جیبش خالیه درکش میکنم. وگرنه منم دوسدارم بخودم برسم شوهرم فقط منو ببینه عزیز بشم.

اگه گ ش آ د م بخاطر خودته میخواستی بهم کمتر دست بزنی

اگه شکمم باد داره بخاطر خودته میخواستی بهداشت رو رعایت کنی ک عفونت نگیرم

همه ایرادات از تو بوجود اومد بجا اینکه بپوشونی ...

 و حرف آخرم اینه اگه خواستی زن بگیری مثل من نباشه ک نیست. نباید باشه.پوتوقع باشه  ک عزیز باشه.

کلی خرج کنه برا خودش  ک نگی بخودت نمیرسی. و تا موقع عروسی بهت پا نده.. زود هم براش عروسی بگیری.

 این من بودم ک باهات سوختم و ساختم لیاقت هیچی نداری خودتم میدونی من پول دوست نیستم وگرنه با قیمت پاینتر هم مشکلی نداشتم.میگعتم مفت بده بره زودتر.پول بیشتری هم نخواستم،خواستم ب قیمت اصلی بفروش بره ک ناحقی نشه

من اگه پول دوست بودم ک با تو ازدواج نمیکردم.

کلی موقعیت خوب داشتم برای ازدواج  ک نشدم،تورو انتخاب کردم،چون خوب بودی مادیات اصلا برام مهم نبود.

توی تمام مشکلاتت سوختم و ساختم بجا اینکه با من خوب باشی انرژی بدی.این حرفا رو میزنی؟؟من چ بدی در حقت کردم ک خبر ندارم


گفت همه آدمای دور برم خودتونو خوب نشون دادین ذات پلیدتونو. هه فکر میکنه مثل خانوادشم

گفتم باشه از الان ب بعد دیگه هیچیت بمن هیچ ربطی نداره.من توزندگیت جای نداشتم و ندارم.

 میگه ۴ روزه قسطم رو ندادم میفهمی  

گفتم برو کار کن بمنچه الان یک ماهه بیکاری

من‌مسئول خونه ساختن و خرج خونه نیستم ک میگی مغازه میزنم کار کن برام.

کارگر بگیر

 ب قول خودت ،گفت شوخی  کردم.

بعد ک رفتیم بیرون گفت بهت گفتم تو کار کنی .اگه یه غریبه رو بیارم واسه کار  و شکست خوردیم باید پولشو بدم ب ضررم، برهمین بتو گفتم .

 بعد با جدیت گفت ۲ تا کار‌گر میگیرم تو بمون خونه

گفتم اره دیگه خنده خنده حرفاتو میزنی میگی شوخی بود.بعد دوباره این حرفو میزنی.

بهم رو زد گفت پس توام بمن میگفتی دوسدختر بگیر زن بگیر منم جدی بگیرم؟

گفتم الان مهر تایید میخوای؟  

چون با زنای  دیگه بیشتر از من صحیت میکنی میخندی راه میری. بههت این حرفا رو میزنم. تو حتی هم قدم با من راه نرفتی یبار انگار زنت نیستم یه غریبه ام.زنای دیگه رو میبینم و خودمو میبینم آه میکشم.ک چقدر با ا نا صمیمی هستی.

 با من باید بیشتر باشی.

بعد گفت شوخی کردم ک زن میخوام پول ندارم

 گفتم تو که پول نداری چرا بفکر ازدواجی. چرا میگی تو طلاق بگیر یکی دیگه بیاد؟

من زنی ام ک داراییتو ب باد میدم؟؟

تا الان چی ازت خواستم چی ازت کم شد؟ هزار تومن ازت نگرفتم کاش پر توقع بودم ازت میچاپیدم ک این حرفارو بمن نزنی. پرو شدی

 

بعدشم دیگه پشمون شدم فهمیدم راهمون جداست 

مغازه بزنی برات کار کنم بهم حقوق ماهانه بدی انگار کارگرم. بدون نفقه و هیچی

 بعد آخر سر  موقع طلاق میگی من بهش نفقه دادم. اینم واریزیام . 

من واست کار نمیکنم  همون نفقمو بگیرم بسمه.

بعدشم واسه وام ازدواجم نقشه کشیدی ک بریزی رو خونت اینم‌پشیمون شدم.

 ۲۰۰ میلیون رو من‌میگیرم تو بجای نفقه قسط بده ماهی انه۱۵۰۰

منم‌میرم با ۲۰۰ تومن شغل ایجاد میکنم 

هم‌نفقمو دارم هم‌شغلم‌و.

 جوابشو خوب دادم مرد پرو .

 همش بفکر زن دیگه و طلاق و.

صحیت با زنا و راه رفتن باهاشون هیز

 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 حالا اینا ب کنار رابطه زیاد اضلا ربطی ب گشادی نداره 

🇵🇸بچه های بیگناه معصوم نباید جنگ رو ببینن نباید ارزوی خواب راحت و خنده و بازی داشته باشن لطفا لطفا لطفا  دعا کنید براشون 😭                    اونجایی که شاعر میگه!چال گونه خال لب گیسو کمند ابرو کمان دقیقا منو توصیف کرده😊😂 کاربری نهم😐 شهریار اسمی هست که میخام روی پسرم بذارم😍تصمیم دارم اینبار سرم تو لاک خودم باشع😂 میخام از غذاهام و جاهای دیدنی شهرم و خوراکیام و تفریحاتم  تاپیک بزنم 😉 22سالمه و 7ساله متاهلم خداروشکر بابت بودن همسرم😍 دعا کنید ب زودی مامان شم 🥺

همش و نخوندم تا نصفه خوندم ولی یه نصیحت بهت بکنم میگه ورم داریی و چاقی حتما برو دکتر و تحت نظر دکتر باش واسه هم  عفونتت و هم واسه لاغری و اینکه بو میدی خب دوش بگیر هر روز ببین واسه مرد جماعت دل نسوزن پول نداره به درک زن گرفته وظیفشه خرج کنه 

زمینی خونه ای چیزی ب نامت زده؟؟



نه هیچی. طلا هم گرفته ۵ گرم فاکتور دستشه. میگه خدارو چ دیدی شاید طلاق گرفتیم حداقل مدرک داشته باشم. از اولین روز ازدواج همه چیو فاکتور میگیره هه. پس از اولین روز اطمینانی نداشت ب پایبندی رابطه. برهمین سکه رو ۵۰ تا گذاشتن. هرچی گفتم . ولی هرچی اونا گذاشتن شد. خودم قبول کردم گفتم. میخوام  زندگی کنم. برام مهم نیست. تازه فهمیدم برا چی ۵۰ تا گذاشته

هممون به نوعی درگیر همین نفهمی ها هستیم

وقتی که میدونی توان مالی داری راهتو جدا کن وگرنه شرایطت سخت تر میشه

اصلنم موقع بحث حرفایی که جنبه تحقیر و توهین داره گوش نده برو تو اتاق یا بیرون خونه که فک نکنه داره خوب کاری میکنه

امیدوارم فردا خامت نکنه اسی

🫂بلوچ و عرب و کورد تجزیه طلب نیستن😐 بلکه اونا سالهاس که لب مزرهای ایرانمون قربانی شدن 😑میدونی چه معادنی تو سیستان بلوچستان هستش ولی مردمش در نهایت فقر زندگی میکنن🤐 میدونی عرب ها بیشترین هزینه رو در جنگ تحمیلی متحمل شدن😭 الان اوضاعشون ....میدونی کوردها چه نسل کشی درشون رخ داده😭 میدونی بچه های روستاهای لب مرزیشون چقد قطع عضو و ناقص میشن😭 برای اینکه هنوز مینهای اون منطقه ها پاکسازی نشده😡 میدونی ....میدونی....میدونی بازم قضاوت نابجا میکنی 😡😡😡 امام حسین زیر بار ظلم نرفت❤️❤️❤️مهربونام اینا فقط مثالی از چند قومیت هستش وگرنه بختیاری و ترک و لر و ... مثل انگشتای یه دستن ایران با همه ،همه ی این قومیت ها ایرانه و بدون یکی از این ها ایران نمیشه دیگه 💙َ 💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖یه مادرم که رنج زیادی دیدم و عاشق مطالعه ام. بخاطر مشکلاات زندگیم و فرزندانم کوله باری از تجربه دارم‌. اگه راهنماییم مقید بود برای صالح بودن فرزندانم و عاقبت بخیریم یه صلوات بفرستین 💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝
لطفا میدونم خسته کنندست. ولی مال دیشبه. بخونین

مردا همینن نباید مراعات کنی ندارن یا بی‌پولن

باید پدرشونو دربیاری....

 اینا عادت ندارن کسی باهاشون خوب باشه

شماهم ب خودت برس خب

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز