توقعی نداشتم توخونشون مقل کلفت بودم
هیچ خ بی ندیدم فقط خوبی کردم سواری دادم هر حرفی شنیدم و... تاپیکامو بخونید میفهمید خلاصه میخکامبگمسوختم و ساختم
من آدمی نیستم ک اهل مادیات باشم.کلی خاستگار پولدار داشتم نشدم.چون ندید پول و اینجور چیزا نبودم. و...
گفتم یکی باشه اخلاق داشته باشه عشق بینمون باشه آدم سالمی باشه. بقیه چیزا درست میشه.
بعد از چند ماه از عقدم فهمیدم هیچکس لیاقت منو نداره.
آیت منم ک دارممیسوزم و عمرم هدر میره.
شوهرم بهم دیشب با خنده داشت میگفت خواستم برات مغازه بزنم ک برام کار کنی ولی پشیمون شدم دوتا کار گر میگیرم،تو باش خونه نفقتو بگیر.
بعد گفت من اگه بخوام زن بگیرم تو اجازه میدی؟
گفتم اول من بپرسم من شوهر کنم اجازه میدی؟
گفت اول طلاق
بهش گفتم جواب تو توی سوال من گرفتی؟
گفت یعنی طلاق؟
گفتم اره
گفت هه تا دیدی دارم واسه خونم سند میگیرم گفتی طلاق .
بهش گفتم: تو اول گفتی طلاق تو هوس زن کردی .منو بهانه نیار. ۴ ساله سختی کشیدم بخاطر خونه یا مهریه؟مگه مرض داشتم باتو ازدواج کنم. خواستگار پولدار داشتم برا اینکارا.
گفت تو زن رو نمیمونی بخودت نمیرسی زشتی ،بو میدی، گ ش ادی
همش شکمت باد داره
گفت بدرد زندگی با من نمیخوری
مغازه هم خواستم باز کنم کار کنی برام، نمیشه روی تو حساب کرد بدرد هیچی نمیخوری همه چیو بباد میدی،بجاش دوتا دختر ميارم کار کنن رو اوتا حساب باز میکنم واسه همه چیم هه (اینو یجوری گفت انکار تو کف بود)
تو زن نیستی تا حالا هیچ همراهی ازت ندیدم
بعد گفت تو پول دوستی پول بیشتری میخوای؟ چون ازت میپرسم زمینم رو بفروشم ۵۰۰؟
تو میگی نه.
گفتم چون نمیگم مفت بده پول دوستم؟ ندید پولم؟
من اگه ندید بودم به ۱۰۰ هم راضی بودم
گفتم این حرفا یعنی چی
با این حرفا میخوای چیو ثابت کنی
من اگه هر عیب و ایرادی دارم از خودته.
میدونی چرا اگه بخودم نمیرسم چون دلم براشوهرم میسوزه ک جیبش خالیه درکش میکنم. وگرنه منم دوسدارم بخودم برسم شوهرم فقط منو ببینه عزیز بشم.
اگه گ ش آ د م بخاطر خودته میخواستی بهم کمتر دست بزنی
اگه شکمم باد داره بخاطر خودته میخواستی بهداشت رو رعایت کنی ک عفونت نگیرم
همه ایرادات از تو بوجود اومد بجا اینکه بپوشونی ...
و حرف آخرم اینه اگه خواستی زن بگیری مثل من نباشه ک نیست. نباید باشه.پوتوقع باشه ک عزیز باشه.
کلی خرج کنه برا خودش ک نگی بخودت نمیرسی. و تا موقع عروسی بهت پا نده.. زود هم براش عروسی بگیری.
این من بودم ک باهات سوختم و ساختم لیاقت هیچی نداری خودتم میدونی من پول دوست نیستم وگرنه با قیمت پاینتر هم مشکلی نداشتم.میگعتم مفت بده بره زودتر.پول بیشتری هم نخواستم،خواستم ب قیمت اصلی بفروش بره ک ناحقی نشه
من اگه پول دوست بودم ک با تو ازدواج نمیکردم.
کلی موقعیت خوب داشتم برای ازدواج ک نشدم،تورو انتخاب کردم،چون خوب بودی مادیات اصلا برام مهم نبود.
توی تمام مشکلاتت سوختم و ساختم بجا اینکه با من خوب باشی انرژی بدی.این حرفا رو میزنی؟؟من چ بدی در حقت کردم ک خبر ندارم
گفت همه آدمای دور برم خودتونو خوب نشون دادین ذات پلیدتونو. هه فکر میکنه مثل خانوادشم
گفتم باشه از الان ب بعد دیگه هیچیت بمن هیچ ربطی نداره.من توزندگیت جای نداشتم و ندارم.
میگه ۴ روزه قسطم رو ندادم میفهمی
گفتم برو کار کن بمنچه الان یک ماهه بیکاری
منمسئول خونه ساختن و خرج خونه نیستم ک میگی مغازه میزنم کار کن برام.
کارگر بگیر
ب قول خودت ،گفت شوخی کردم.
بعد ک رفتیم بیرون گفت بهت گفتم تو کار کنی .اگه یه غریبه رو بیارم واسه کار و شکست خوردیم باید پولشو بدم ب ضررم، برهمین بتو گفتم .
بعد با جدیت گفت ۲ تا کارگر میگیرم تو بمون خونه
گفتم اره دیگه خنده خنده حرفاتو میزنی میگی شوخی بود.بعد دوباره این حرفو میزنی.
بهم رو زد گفت پس توام بمن میگفتی دوسدختر بگیر زن بگیر منم جدی بگیرم؟
گفتم الان مهر تایید میخوای؟
چون با زنای دیگه بیشتر از من صحیت میکنی میخندی راه میری. بههت این حرفا رو میزنم. تو حتی هم قدم با من راه نرفتی یبار انگار زنت نیستم یه غریبه ام.زنای دیگه رو میبینم و خودمو میبینم آه میکشم.ک چقدر با ا نا صمیمی هستی.
با من باید بیشتر باشی.
بعد گفت شوخی کردم ک زن میخوام پول ندارم
گفتم تو که پول نداری چرا بفکر ازدواجی. چرا میگی تو طلاق بگیر یکی دیگه بیاد؟
من زنی ام ک داراییتو ب باد میدم؟؟
تا الان چی ازت خواستم چی ازت کم شد؟ هزار تومن ازت نگرفتم کاش پر توقع بودم ازت میچاپیدم ک این حرفارو بمن نزنی. پرو شدی
بعدشم دیگه پشمون شدم فهمیدم راهمون جداست
مغازه بزنی برات کار کنم بهم حقوق ماهانه بدی انگار کارگرم. بدون نفقه و هیچی
بعد آخر سر موقع طلاق میگی من بهش نفقه دادم. اینم واریزیام .
من واست کار نمیکنم همون نفقمو بگیرم بسمه.
بعدشم واسه وام ازدواجم نقشه کشیدی ک بریزی رو خونت اینمپشیمون شدم.
۲۰۰ میلیون رو منمیگیرم تو بجای نفقه قسط بده ماهی انه۱۵۰۰
منممیرم با ۲۰۰ تومن شغل ایجاد میکنم
همنفقمو دارم همشغلمو.
جوابشو خوب دادم مرد پرو .
همش بفکر زن دیگه و طلاق و.
صحیت با زنا و راه رفتن باهاشون هیز