2777
2789
عنوان

تنهایی کشیدین؟!!🫠

109 بازدید | 12 پست

بعد از ۶ سال با کلی دوا درمون هزینه عمل امپول دارو داریم کم کم بچه دار میشیم از طریق ivf تماااااام این ۶ سال رو تنها بودم ولی الان بدتره قلبم از این حجم تنهایی و غم داره میشکنه میترکه 

منی که از امپول میترسیدم حالا خودم دارم اپولاشو واسه خودم میزنم یک نفر حالمو نمیپرسه درکم نمیکنه😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تنهایی کشیدم وبهش عادت کردم خداروشکر از هیچ کسم توقع ندارم 

چه جوری به این مرحله رسیدی پس من چرا نباید از کسی توقع داشته باشم ولی من موقع دردو تنهایی و مریضی همه باشم بهشون برسم

چه جوری به این مرحله رسیدی پس من چرا نباید از کسی توقع داشته باشم ولی من موقع دردو تنهایی و مریضی هم ...


عزیزم من از بچگی هیچکسو نداشتم واقعا هیچ کس مامانم میرفت سرکار من وخواهرم تو خونه تنها بودیم نه مادربزرگی نه خاله ای نه عمه ای هیچ کس از ما مواظبت نمی‌کرد خیلی زود با واقعیت دنیا آشنا شدم

چه دوران بدیه سخته واقعا

میدونی  شوهرم یه عمر به خاطر خونوادش با من جنگید هر کدوم پول نیاز داشتن داد هر کدوم مریض شدن عمل کردن منو. برد ازشون نگه داری کنم ولی پس الان اونا کجان موقع درد من پس اونا کوشن؟ امشب از درد شکمم نمیتونم تکون بخورم ولی یه نفر نبود یه لیوان اب بده دستم( الان چند وقته ایرانم فردا پرواز دارم )

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز