2777
2789
عنوان

فروشنده ها

106 بازدید | 27 پست

رفتم مانتو بخرم دوتا مانتو پوشیدم نپسندیدم کلی عذر خواهی کردم اقاعه ناراحت شده و جداب نمیداد 

خودمم خجالت کشیدم 

واقعا چرا ادمو میذارن تو معذوریت 

☹️

تایپیک ها مربوط به یه نفر نیست.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون اینجوری. بوده من شده  چنتا لباس انتخاب کنم چون دست خودم نیس سخت پسندم ولی با احترام رفتار ...

منم تا به حال ندیدم اما این امروز من ناراحت کرد

تایپیک ها مربوط به یه نفر نیست.

مغازه دارها آدم نیستند 

باید عین خودشون باهاشون رفتار کرد 

معذرت خواهی هم نداشت 

اون ها طلب کار هستند انگار هر کی اومد تو مغازه باید ازشون خرید کنه 

از مغازه دار انتظار ادب نداشته باش اصلاً و ابداً

منم فروشندم ولی اصلا ناراحت نمیشم خو طرف نپسندیده دیگه

ولی بعضی مشتریا کلی اذیتت میکنن هی میگن اینو بیار اونو بیار این سایزو میخوام این کوچیکه بزرگه دو ساعتم تو اتاق پرو میمونن اخرشم کلی لباس رو میز میزارن میگن ببخشید پسندمون نشد میرن بیرون ادم واااقعا اون موقع عصابش بهم میریزه

برایه هیچ چیزی  بیشتر از دو بار اشک نریز چون چشمات عادت میکنه♡هر طوری که خودت دوست داری زندگی کن خودتو دوست داشته باش
گفت اومدی تستی بپوشی؟  بعد کلی عذرخواهی کردم یه کلمه هم جواب مو نداد و ناراحت شد

ولش کن بابا

معلومه از این بی جنبه ها بوده تو چرا خودتو ناراحت میکنی؟! بهش فکر نکن😙

من مطمئنم که تو موفق میشی... نه فورا اما قطعا😉          از تو فقط یدونه هست پس مواظب خودت باش🫂💕     خوشحال میشم باهام حرف بزنی🥰👇 https://harfeto.timefriend.net/17386823816243

منم یه جا رفتم لباس ببینم بلانسبت فروشنده هاش عن بودن یه تازه عروس اومد به زور میخواستن بهش مدل گرون بندازن اونم گفت خوشم نمیاد بعد رفتن تا مشتری رفت برگشتن گفتن خوب شد نپوشید دختره چندش بوی عرقش خفمون کرد منم برخوردشونو دیدم از مغازه اومدم بیرون بعضی از فروشنده ها واقعا بی ادبن اکثر فروشنده های خیابون برلند هم بویی از ادب نبردن تک و توک خوب میشه توشون پیدا کرد بقیشون مثل سگ پاچه میگیرن

تو نی نی سایت پشماتون تو یه جلسه تضمینی میریزه 🙄بدون درد😮بدون بازگشت 😲بدون هزینه های گزاف😳
مغازه دارها آدم نیستند  باید عین خودشون باهاشون رفتار کرد  معذرت خواهی هم نداشت  ا ...

من مغازه دارم واقعا همه اینجوری نیستن😐

ولی بعضی مشتریا خدایی ادمو میکشننن باید غروشنده باشی درک کنی

برایه هیچ چیزی  بیشتر از دو بار اشک نریز چون چشمات عادت میکنه♡هر طوری که خودت دوست داری زندگی کن خودتو دوست داشته باش
منم فروشندم ولی اصلا ناراحت نمیشم خو طرف نپسندیده دیگه ولی بعضی مشتریا کلی اذیتت میکنن هی میگن اینو ...

خوب من دوتا پوشیدم 

برای دانشگاه میخاستم یکی کوتاه بود یکی بلند بود. و سایز بزرگ 

من اون کوتاه میخاستم اما گفتم خواهرم بیاد نظر بده بهشم گفتم بلنده هم اصلا سایز من نبودا مثلا سایز یک داشت 

اما تموم شده یود میخاست به زور سایز دو رو بده من 

میگفت فک کن فری سایزه🤔😐

تایپیک ها مربوط به یه نفر نیست.

مغازه دارها آدم نیستند  باید عین خودشون باهاشون رفتار کرد  معذرت خواهی هم نداشت  ا ...

همون والا منم میخاستم 800 یا 700 بدم لباس بپوشم دیگه 

نمیتونم که برم هرچی داشت بخرم 

والا 

تایپیک ها مربوط به یه نفر نیست.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز