1373gandom151 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/24 تعداد پست: 5984 عنوان کتکش زدم 533 بازدید | 19 پست من هیچوقت شاگردامو کتک نمیزنم،خیلی دوسشون دارم،یه استپ نو خریدم۲۵۰تومن،یه شاگرد خییییلی شیطون دارم ک مجبورم همیشه تو بغل خودم نگهش دارمپنج دقه تنهاش گذاشتم رفته با میخ استپو سوراخ سوراخ کرده😭😭😭منم کتکش زدمگریه کرد ب مامانش گفت دیگه کلاس نمیام شروع ورزش۶ام فروردین ماه💪خدایاکمکم کن بتونم حرکت ورزشی مورد علاقمو باتمرین منظم بهش برسم💪💪🥲🌹 1402/06/21 | 21:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ایسان234 عضویت: 1399/02/12 تعداد پست: 18355 من مادر بچه بود الان یدونه مو همتو کلت نداشتی خدا اگر بخواد هیچکس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞 تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄
pariissaa123 عضویت: 1402/05/14 تعداد پست: 325 کلاس چی؟ بچه چند سالش بود ؟ انسان مرد و با بُهت پرسید : همین ؟
nafasam1370 عضویت: 1397/07/15 تعداد پست: 46204 بچه مردم و کتک زدی ؟؟واقعیت بچه منو میزدی ازت شکایت میکردم ...
ida_ml عضویت: 1402/03/25 تعداد پست: 1168 مادرش چیزی نگفت؟خب میگفتی ازش هزینه خسارت میگرفتی عزیزم بچه مردمو ک کتک نمیزنن گناه داره بچس دیگه
1373gandom151 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/24 تعداد پست: 5984 هرچی بغلش کردم بوسش کردم آروم نشداستپم هم ک بکنار که سوراخش کرده😭😭😭 شروع ورزش۶ام فروردین ماه💪خدایاکمکم کن بتونم حرکت ورزشی مورد علاقمو باتمرین منظم بهش برسم💪💪🥲🌹
ماهگل00 عضویت: 1400/05/22 تعداد پست: 35066 کتک نمیزدی خسارت از والدین میگرفتی تا اونموقع خانواده اش دعواش کنن .....
گمگشته68 عضویت: 1402/03/29 تعداد پست: 1108 عزیزم خب چرا رفتی معلم بچه ها شدی وقتی اعصاب نداری بچه ان دیگه
miissindependentt عضویت: 1402/05/13 تعداد پست: 5836 وا مریضی بچه مردمو زدی؟ اول میگفتی والدینش پول خسارتو میدادن اگه ندادن اخراجش میکردی
نازنین۱۳۶۱ عضویت: 1400/10/28 تعداد پست: 4833 ببخشید ولی من اگه جای مادر شاگردتون بودم الان کشته بودم شمارو نتهایتا خسارت میگرفتی ازشون
eliiis عضویت: 1397/12/19 تعداد پست: 5188 غلط کردی بچه مردم رو زدی 😡🤬🤬میتونستی از والدینش خسارت بگیری . اگر بچه من بود چنان روزگاری ازت سیاه میکردم که روز و شبت رو گم کنی
1373gandom151 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/24 تعداد پست: 5984 کلاس چی؟ بچه چند سالش بود ؟ ورزش،پنج ساله شروع ورزش۶ام فروردین ماه💪خدایاکمکم کن بتونم حرکت ورزشی مورد علاقمو باتمرین منظم بهش برسم💪💪🥲🌹
mehri9876 عضویت: 1401/02/22 تعداد پست: 1762 کسی حق نداره بچه یکی دیگه رو بزنهفقط استپ چیه؟ قیمتش به میلیون هم بود حق نداشتی بزنی فوق اش خسارت رو از خانواده اش میگرفتی 🇮🇷 " اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری(سلام الله علیها) " خدایا شکرت بابت دخترم❤️❤️