2777
2789
عنوان

شيشه شير

82 بازدید | 6 پست

سلام دوستان

شما ماه اول تولد نوزادتون هر سري كه شيشه شير ميخورد بعدش چطوري ميشستين شيشه رو؟ با آب خالي يا محلول مخصوص شستن ظرف نوزاد يا با آب جوش؟ 

ميگن خيلي نبايد حساسيت به خرج داد ولي ماه اول فكر ميكنم لازمه و اينكه شنيدم با محلول مخصوص ظروف نوزاد بشورم آفت ميزنه دهنش درسته اينم؟

با اب داغ و شیشه شور

پسرم تو چقدر دلت پاکه که با یه بار گفتن حاجتت به امام رضا منم به حاجتم رسوندی خواهر کوچولوت داره میاد همدم تنهایی هات میشه. قربون دوتایی تون مادر بره که تنها امید من شدین تو این زندگی😘😘😘😘😘😘 تمام زندگیم فدای پسر و دخترم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من باآب جوش میشستم هرچندروز هم آب جوش می‌آوردم کله قطعه هاشو جدا می کردم میزاشتم توکاسه تاچنددقیقه&n ...

خب همون چند دقيقه رو نميدونم چقدر بذارم عزيزم ٥ دقيقه كافيه؟ سري هاش پلاستيكه زياد نميشه گذاشت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز