2777
2789
عنوان

هماتوم

176 بازدید | 8 پست

من بارداردای اولم هماتوم داشتم خیلییی اذیت شدم همش استرس همش لک بینی و خونریزی،کلی شیاف و آمپول استفاده کردم ولی خدا رو شکر به خیر گذشت و دخترم سالم و سلامت به دنیا اومد


حالا باز باردارم هفته ششم هستم خداروشکر لک بینی و اینا ندارم ولی باز استرس دارم که نکنه باز لک بینی بگیرم روزی صدبار میرم دستشویی و خودمو چک میکنم که مبادا خونی اومده باشه


خیلی اذیت میشم چندبار شده وسط خیابون به شوهرم گفتم دستشویی پیدا کن احساس میکنم یه چیزی ازم اومد


یا نصفه شبهایهو از خواب میپرم میرم خودمو چک میکنم


بهم نخندین ولی خیلی اذیت میشم دست خودم نیست!!ممکنه کسی که هماتوم داشته تو بارداری های بعد هم تکرار بشه اصلا؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فعلا استر احت کن سونو که دادی مشخص میشه 

من بارداریه اولم نه بارداریه دوم داشتم 


کاربر khestara70 که رمزشو فراموش کرده🥴---دوستان پروفایلم به هیچ فرقه ای ربط نداره این یک سحابیه،سحابیه چشم خدا یا مارپیچ، که از گاز و گردو غبار تشکیل شده سحابی ها گورستان و زایشگاه ستاره ها هستن همینطور از قشنگیای افرینش🙂البته تو این عکس زیادی اب و تابش دادن عکس واقعیشو میتونین سرچ کنین😍
فعلا استر احت کن سونو که دادی مشخص میشه  من بارداریه اولم نه بارداریه دوم داشتم  ...

آره هفته بعد میرم سونو ایشالله که همه چی خوب باشه

بارداری قبلم استراحت مطلق بودم و هر لحظه استرس سقط داشتم

نگران نباش عزیزم.

دوستم بارداری اولش هماتوم داشت و منجر به سقط شد ولی دومی خداروشکر هیچ مشکلی نداشت الان بچش 40 روزشه.

همه بارداریها مثل هم نیستن.

خودم بارداری اولم استراحت مطلق بودم و همش استرس داشتم دومی هم همونطوری بشه ولی خدا کمک کرد و الان الحمدلله مشکل خاصی ندارم.

حلال...فقط نان روی سفره نیست!!! عشق هم حلال اگر نباشد، برکت میرود از تمام آغوشها و بوسه ها و دوستت دارم ها....!!!
آره هفته بعد میرم سونو ایشالله که همه چی خوب باشه بارداری قبلم استراحت مطلق بودم و هر لحظه استرس سق ...

انشالله خیره نگران نباش

چند ماه دیگه سالم بغلش میکنی🥰

کاربر khestara70 که رمزشو فراموش کرده🥴---دوستان پروفایلم به هیچ فرقه ای ربط نداره این یک سحابیه،سحابیه چشم خدا یا مارپیچ، که از گاز و گردو غبار تشکیل شده سحابی ها گورستان و زایشگاه ستاره ها هستن همینطور از قشنگیای افرینش🙂البته تو این عکس زیادی اب و تابش دادن عکس واقعیشو میتونین سرچ کنین😍
نگران نباش عزیزم. دوستم بارداری اولش هماتوم داشت و منجر به سقط شد ولی دومی خداروشکر هیچ مشکلی نداشت ...

خدا رو شکر

خدا کنه واسه منم به آرومی طی بشه این روزا

سر بارداری اولم مامانم بود بهم می‌رسید میتونستم استراحت کنم ولی الان مامانم فوت شده و کسی رو ندارم و با یه بچه هم نمیتونم استراحت کنم کاش مشکلی پیش نیاد

خدا رو شکر خدا کنه واسه منم به آرومی طی بشه این روزا سر بارداری اولم مامانم بود بهم می‌رسید میتونس ...

روح مادرتون شاد. خدا رحمتشون کنه♥

دقیقا منم مثل شما. 

بارداری اولم کلا خونه مادرم بودم و خیلی حاشیه و مشکل برام پیش اومد😔

از طرفی برای بارداری دومم مادرم زانوهاشو عمل کرده و اصلا شرایط نگهداری منو نداره.


ولی خدا کمک میکنه توکل کن به خودش.

انشاءالله یه بارداری راحت و لذت بخش و پراز خاطرات شیرین داشته باشی😊

حلال...فقط نان روی سفره نیست!!! عشق هم حلال اگر نباشد، برکت میرود از تمام آغوشها و بوسه ها و دوستت دارم ها....!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز