من بارداردای اولم هماتوم داشتم خیلییی اذیت شدم همش استرس همش لک بینی و خونریزی،کلی شیاف و آمپول استفاده کردم ولی خدا رو شکر به خیر گذشت و دخترم سالم و سلامت به دنیا اومد
حالا باز باردارم هفته ششم هستم خداروشکر لک بینی و اینا ندارم ولی باز استرس دارم که نکنه باز لک بینی بگیرم روزی صدبار میرم دستشویی و خودمو چک میکنم که مبادا خونی اومده باشه
خیلی اذیت میشم چندبار شده وسط خیابون به شوهرم گفتم دستشویی پیدا کن احساس میکنم یه چیزی ازم اومد
یا نصفه شبهایهو از خواب میپرم میرم خودمو چک میکنم
بهم نخندین ولی خیلی اذیت میشم دست خودم نیست!!ممکنه کسی که هماتوم داشته تو بارداری های بعد هم تکرار بشه اصلا؟