2777
2789
عنوان

هماتوم

37 بازدید | 0 پست

من بارداردای اولم هماتوم داشتم خیلییی اذیت شدم همش استرس همش لک بینی و خونریزی،کلی شیاف و آمپول استفاده کردم ولی خدا رو شکر به خیر گذشت و دخترم سالم و سلامت به دنیا اومد

حالا باز باردارم هفته ششم هستم خداروشکر لک بینی و اینا ندارم ولی باز استرس دارم که نکنه باز لک بینی بگیرم روزی صدبار میرم دستشویی و خودمو چک میکنم که مبادا خونی اومده باشه

خیلی اذیت میشم چندبار شده وسط خیابون به شوهرم گفتم دستشویی پیدا کن احساس میکنم یه چیزی ازم اومد

یا نصفه شبهایهو از خواب میپرم میرم خودمو چک میکنم

بهم نخندین ولی خیلی اذیت میشم دست خودم نیست!!ممکنه کسی که هماتوم داشته تو بارداری های بعد هم تکرار بشه اصلا؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز