2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قرص زینک پلاس بخور ویتامین B فکر کنم کمبودش باعث ریزش مو میشه من موهام شامپو کافئین سریتا میزنم خی ...

امتحان میکنم مرسی 😵‍💫🤍

⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩Nothing can stop you from achieving success except your mind 🌌 ✨یک عدد معتاد سرسخت به سایت😑.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن))شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۷۴نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای خواستین من دوتا کاربری دارم...اون یکی شعبه دوم می‌باشد 🤣((هیییی_زندگی_۲)) ..چون با حجم زیادی کاربر مخالف با فیلم کره ای مواجه شدم دیگه تاپیک نمی‌زنم سوالی داشتین تگ کنین.. ناشناااس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864  دوس دارم نظرتون هم راجبم بدونم😊حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشقققققق مو فرفریاااااااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...ولی همزمان عاشق کاربریم هم هستم پس فقط مدرک از دل زمین بیارین تا تعلیقم کنین 😌تایپ شخصیتیم Entp⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف می‌ره بالا ..#ولی صدای حامیم🍃 .ایشالا چند روز دیگه هم از سایت میرم به مدت یکسال ...سایت بدون هی زندگی میمونه 🥹دیگه کسی هم تو تاپیکاتون شر نمیگه 🤣🥹فراموشم نکنیداااا .دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو 🍌😂🤍

نه  قرص آهن و زینک هر روز میخورم شامپو کافئین سریتا میزنم  اگر بریزه انقد که دق میکنم ...

پس فک کنم واسه منم زیاده 🥺

اهن و زینکم میخورم

بیوتینم امپولشو

ولی انگاری ناثیری نداده

قرص اهن ایرانی بخورین بهتر از هر قرصی دیگس برای مو

 به عمق و آخر هرچیزی فکر میکنم و همیشه واقعیت رو میگم میدونم همیشه گفتن واقعیت تلخه و کسی دوس نداره بشنوه......ببخشید اگه تلخم🙁🙁🙁                                وقتی با حرفام به کسی کمک میکنم حس آرااااامش عمیقی بهم میرسه 
عزیزم اسمش چیه؟

قرص آهن دیگه .فروس سولفات

 به عمق و آخر هرچیزی فکر میکنم و همیشه واقعیت رو میگم میدونم همیشه گفتن واقعیت تلخه و کسی دوس نداره بشنوه......ببخشید اگه تلخم🙁🙁🙁                                وقتی با حرفام به کسی کمک میکنم حس آرااااامش عمیقی بهم میرسه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز