bahaaar79 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/19 تعداد پست: 2528 عنوان بیاین یه دقیقه 61 بازدید | 5 پست کیااز زایمانشون خاطره بد دارن ک هرموقع یادشون میاد اشکشون درمیاد 1402/06/20 | 00:09 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گلنازززم2 عضویت: 1401/10/16 تعداد پست: 19626 خواهرم دوازده ساعت درد کشید بعد دیدن داره خودش و بچه از دست میره سزارینش کرد دکتر بدجنس یا جواد الائمه ادرکنی.اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان ادرکنی
bahaaar79 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/19 تعداد پست: 2528 خواهرم دوازده ساعت درد کشید بعد دیدن داره خودش و بچه از دست میره سزارینش کرد دکتر بدجنس منم زایمان اولم خیلی بد بودد منظورم بی مهری اطرافیان مخصوصا همسر ومادر بود امروز یادمافتاد اشکم ب راهه
گلنازززم2 عضویت: 1401/10/16 تعداد پست: 19626 منم زایمان اولم خیلی بد بودد منظورم بی مهری اطرافیان مخصوصا همسر ومادر بود امروز یادمافتاد اشکم ب را ... عزیزم هروقت از بی مهری اطرافیان ناراحت شدی فقط به خدا فک کن و مهربونیش آروم میشی یا جواد الائمه ادرکنی.اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان ادرکنی
bahaaar79 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/19 تعداد پست: 2528 عزیزم هروقت از بی مهری اطرافیان ناراحت شدی فقط به خدا فک کن و مهربونیش آروم میشی بخدا ک اون روزهام خدا هم باهم مهربون نبود😢
گلنازززم2 عضویت: 1401/10/16 تعداد پست: 19626 بخدا ک اون روزهام خدا هم باهم مهربون نبود😢 با منم نیست کلا فراموشم کرده یا جواد الائمه ادرکنی.اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان ادرکنی