2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه هیچ دارویی مصرف نکردم..ولی مایعات زیاد میخوردم بعد عملم..خیلی هم رعایتشو میکردم موقه خواب و اینا

بجز موقه خواب چ رعایت هایی میکردی 

و اینکه چ مدت چسب زدی 

اگه بگی خیلی ممنونت میشم 

بجز موقه خواب چ رعایت هایی میکردی  و اینکه چ مدت چسب زدی  اگه بگی خیلی ممنونت میشم

عزیزم من دوماه تمام چسب زدم..خودمم چسب نمیزدم میرفتم بیرون برام میزدن چون اونا بهتر بلدن. بعدشم تا یه هفته اصلا سرتو نباید پایین بگیری این خیلی مهمه برا کاهش ورم. پروتئین و گوشت هم زیاد بخور تو اون دوره که زود زخمات خوب شه. سیگار هم نکش و نزار کسی کنارت سیگار بکشه. چون دود سیگار ورمو زیاد میکنه

رسم شرف است ایستاده مردن🖤✌🏻
عزیزم من دوماه تمام چسب زدم..خودمم چسب نمیزدم میرفتم بیرون برام میزدن چون اونا بهتر بلدن. بعدشم تا ی ...

مرسی بابت جوابت 

داخل بینیتو شستشو میدادی فقط یا با گوش پاک کن تمیزش میکردی 

من میترسم با چیزی تمیز کنم کج اینا بشه 

مرسی بابت جوابت  داخل بینیتو شستشو میدادی فقط یا با گوش پاک کن تمیزش میکردی  من میترسم ب ...

نه فقط با آب مقطر سرم اونم تازه باید ولرم باشه. نه سرد نه گرم. اب مقطر ولرم خودش کم کم لخته های خون داخل بینیتو جدا میکنه و تمیزش میکنه اصلا عجله نکن و گوش پاککن نکن توش. فین هم نکن چون به بینیت فشار میاره

رسم شرف است ایستاده مردن🖤✌🏻
فین نمیکنم ولی یکم آروم نفسمو میدم خارج  البته من پنج ماهه عمل کردم

من فکر کردم تازه عمل کردی..البته در کل فین کردن بعد عمل بینی خوب نیس. من یه ساله عمل کردم هنوز فین نمیکنم. ولی خب الان میتونی با گوش پاککن تمیز کنی مشکلی نیس

رسم شرف است ایستاده مردن🖤✌🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز