سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی 83 بازدید | 9 پست سلام دوستان از وقتی بینیمو عمل کردم لاغر شدم هفت ماهه عمل کردم ،شدم60دوس دارم 3 کیلو اضافه کنم چی بخورم ضرر نداشته باشه واسه بینی نازمشیر خشک بنظرتون خوبه؟؟ 1402/06/19 | 11:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
tarly عضویت: 1401/07/23 تعداد پست: 3412 شیرخشک فقط باده نزار نگاه کردن به بشقاب بقیه غذای خودتو سرد کنه
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 شیرخشک فقط باده چکار کنم دوس دارم طبیعی ام اضافه کنم فقط س کیلو
tarly عضویت: 1401/07/23 تعداد پست: 3412 چکار کنم دوس دارم طبیعی ام اضافه کنم فقط س کیلو کالری شماری کن نزار نگاه کردن به بشقاب بقیه غذای خودتو سرد کنه
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 بچه ها ی سوال دیگه عمل بینی ب اتاق عمل ربط داره یا چسب و رعایت اینا
گیسوکمندمومشکی عضویت: 1402/06/15 تعداد پست: 13117 حتما بیخیال بودی نه. فقط ده روز باید آبکی بخوری. دیگه بعدش که آدم غذا میخوره فقط نرم باشه
tarly عضویت: 1401/07/23 تعداد پست: 3412 هیچی مصرف نکنم کالری شماری کنی کالری دریافتیت میره بالا چاق میشی نزار نگاه کردن به بشقاب بقیه غذای خودتو سرد کنه