من همیشه از ساعت ۱۰ به بعد روز کاریم رو آغاز میکنم
دیروز یک بندهخدایی خیلی اصرار کرد گفت ساعت ۸ قرار بذاریم
چندبار هم تاکید و گفت آلارم بذار خواب نمونی و...
حالا الان ساعت ۸:۴۸ هست و اون هنوز نیومده
منم خوابم میاد و عصبیام😅 از نظر شما باید چطوری باید خشمم رو در مقابل ایشون کنترل کنم؟😅