2777
2789
عنوان

پلاکت پایین

414 بازدید | 10 پست

می تونه نشونه ی چه بیماری هایی باشه؟؟

کل بدنم کبوده انگار یکی زدتم.

سردرد و سرگیجه هم دارم

پوستم هم زرد شده انگاری

دیروز که دوباره چشمام سیاهی هم رفت انگاریه لحظه دیدم را به کل ازدست دادم

عزیزم حتما برو دکتر حتما حتما پشت گوش ننداز برای سلامتیت حمد شِفا خوندم


خرداد آزمایش دادم پلاکتم پایین بود حتی آزمایش مغزاستخوان هم دادم گفتن طبیعیه دیگه هیچی،ولش کردم دکترم گفت اشکال نداره شاید بخاطر سقط و شایدم اصن کلان پلاکتات پایینه و فقط برا کم خونیم آمپول خونی نوشت  تا الان بازدوباره رفتم دکتر وضعم را دید آزمایش خون نوشت ببینه پلاکتام چنده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خرداد آزمایش دادم پلاکتم پایین بود حتی آزمایش مغزاستخوان هم دادم گفتن طبیعیه دیگه هیچی،ولش کردم تا ا ...

عزیزم شنیدم ۳شیره عالیه برا کمبود پلاکت .. تو نی نی سایت سرچ کن هست بزن درمان پلاکت خون پایین

عزیزم شنیدم ۳شیره عالیه برا کمبود پلاکت .. تو نی نی سایت سرچ کن هست بزن درمان پلاکت خون پایین

مرسی گلم

نگرانم واقعا می ترسم یه چیزی باشه

اصن بیماری هایی که سرچ می کنم میاره 

می ترسم

اصن کلی بیماری هست که با علائم یکیه نگرانم

بد به دلت راه نده برا سلامتیت 🤍 همین الان تاپیک میزنم دعات کنن خودمم برات دعا میکنم 🤍


نگرانم دست خودم نیست

به خدا دیروز خواستم لباسام را پهن کنم داخل تراس،دستام جون نداشتن

مرسی گلم

چقدر مهربونی اخه

یه دفعه ای احساس راحتی کردم باهات

مثل دوستام داخل مادران می مونی

نگرانم دست خودم نیست به خدا دیروز خواستم لباسام را پهن کنم داخل تراس،دستام جون نداشتن مرسی گلم چق ...

قربونت برم من الهی

برات  ۷۰ مرتبه حمد شفا گذاشتم ختم شد💚تنت سلامت ابجی گلم.. 

برا پلاکتتم ۳ شیره تهیه کن معجزه میکنه

قربونت برم من الهی برات  ۷۰ مرتبه حمد شفا گذاشتم ختم شد💚تنت سلامت ابجی گلم..  برا پلاکت ...

مرسی گلم

لطف کردی

چشم حتما دارم اتفاقا سه شیره خوبی هم دارم تازه شیره انگور دارم تازه تازه مامانم گرفته برام

لطف کردی

من اینجا راحت تر حرفم را زدم

والا سایت خودمون من خیلی چیزا را نمی گم دوستام ناراحت نشن نگران نشن

عزیز منی💕ان شاءالله چیز خاصی نیست

مرسی،گلم

تا دوشنبه من دق می کنم

البته دوشنبه وضعیت پلاکتام مشخص میشه فقط

وضعیت مشخص بشه که الان چنده که اگه پایینه آزمایش تکمیلی گفت دکتر انجام بدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز