من شیش هفت ساله که ازاواسط تابستون تا اواسط پاییز و بهار عطسه شدیددددد دارم و آبریزش بینی و سوزش و خارش یکسره بینی امسال گلودرد هم بهش اضافه شده😭😭یجوری ک آب دهنمو قورت میدم گاهی اشک تو چشمام میاد
عطسه ام هم یجوریه ک انقد عطسه میکنم دیگ چشمام باز نمیشه
تاحالا دارو سیتریزین و آنتی هیستامین و نئوتادین و هیدروکسیزین و یه قرص قویتر دیگ دکتر داده و مصرف کردم الان دیگ افاقه نمیکنه😭
تاحالا متخصص نرفتم
حالا باید حلق و گوش و بینی برم یا ریه؟؟
پزشک آلرژیست هم تو شهرمون نداریم فقط بدونه س ک برا اطفاله