2777
2789
چند وقته؟

هفت ماهه 

نمیدونم دلیلش چیه 

بینیم طبیعی عمل شده همه میگن خوشگل شدی .

همش یاد چهره قبلیم میفتم خسته شدم از این وضعیت ، دوسددارم فراموشی بگیرم کلا گذشته مو فراموش کنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هفت ماهه  نمیدونم دلیلش چیه  بینیم طبیعی عمل شده همه میگن خوشگل شدی . همش یاد چهره قبلی ...

بهتره با یه تراپیست صحبت کنی 

اگه بینیت ورم میداشت و طبیعی نبود میشد گفت طبیعیه ولی در این شرایط نه

..dental stu
هفت ماهه  نمیدونم دلیلش چیه  بینیم طبیعی عمل شده همه میگن خوشگل شدی . همش یاد چهره قبلی ...

به من اولش میگفتن قبلاً قشنگ بودی، الان بد شدی ووو ولی الان که میگن قشنگ تر از قبل شدی، حالم خوبه

عزیزم افکارت طبیعی نیست  با توجه به این که میگی فرم بینیت خوبع پس با تراپیست صحبت کن

آره دقیقا افکارم کلا حالت غیر طبیعی گرفته 

همش اضطراب دارم 

همش میترسم ی چیزیش بشه بینیم 

همش میگم چرا این کارو کردم 

با اینکه هر کی منو میبینه میگه بینیت عالیه خوشگل شدی 

ولی خودم کلا تو ی عالم دیگه ام

کسیو سراغ نداری بهم کمک کنه؟؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز