2777
2789
عنوان

دوستی مجازی

91 بازدید | 8 پست

سلام. جدیدا با یه اقایی تو فضای مجازی صحبت کردم. ایشون میخواد عکس منو ببینه و بریم بیرون و دوست بشیم.۳۳ سالمه.چیکار کنم ؟

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

اشتباه هست این کارو نکن

(( کاربر آقا )) ما ، زخمی آغوش هایی هستیم که به امن بودن صاحبانشان اطمینان داشتیم ... و ما روزی خواهیم رقصید ، روی همان زمینی که به ما درد را یاد داد ، با پاهایی خسته ، اما زنده خواهیم چرخید ، نه برای فراموشی زخم ، بلکه برای اثبات اینکه زخم پایان راه نبود ...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

۳۳ ساله قطعا عاقله خودت میدونی که اشتباهه وگر نه نمیپرسیدی

والا من اصلا دلم به اینجور روابط نیست. ولی همه بهم میگن دیگه ازدواج اینجوریه. واسه من خواستکار میاد ولی فعلا کیس مناسب پیدا نشده. خودم ازدواج سنتی دوست دارم.حوصله رابطه های پوچ و حرفای بی مغز رو ندارم واقعا

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
والا من اصلا دلم به اینجور روابط نیست. ولی همه بهم میگن دیگه ازدواج اینجوریه. واسه من خواستکار میاد ...

اگه قصدش ازدواج خب بیاد خواستگاری.

اینطوری فقط دل و ذهنت رو درگیر یه رابطه نا معلوم و پوچ میکنی

میشه واسه رسیدن به خواسته هام یه صلوات بفرستی
چرا؟

کسی که نمی شناسی و نمیدونی کی هست چی هست نمیشه اعتماد کرد .. وقتی بهترین و نزدیک ترین دوست آشنا ، اقوام میخوان سر آدم کلاه بزارن و به آدم ضربه بزنن دیگه  به چه کسی میشه اعتماد کرد .. خیلی حواست باشه دوره بدی هست به چشاشم آدم نمیتونه اعتماد کنه .. تمام زخم ها رو که نگاه کنی میبینی نمکش آشناست

(( کاربر آقا )) ما ، زخمی آغوش هایی هستیم که به امن بودن صاحبانشان اطمینان داشتیم ... و ما روزی خواهیم رقصید ، روی همان زمینی که به ما درد را یاد داد ، با پاهایی خسته ، اما زنده خواهیم چرخید ، نه برای فراموشی زخم ، بلکه برای اثبات اینکه زخم پایان راه نبود ...

خیلی دلم میخواد ازدواج کنم. خودم هیچی کم ندارم اشتباه کردم اصلا به فکر ازدواج نبودم همه فرصت هارو بدون فکر رد کردم. الانم اوضام خوبه فقط دیگه دلم میخواد خونه زندگی حودمو داشته باشم

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سقف ایران

manraham | 31 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز