(( کاربر آقا )) ما ، زخمی آغوش هایی هستیم که به امن بودن صاحبانشان اطمینان داشتیم ... و ما روزی خواهیم رقصید ، روی همان زمینی که به ما درد را یاد داد ، با پاهایی خسته ، اما زنده خواهیم چرخید ، نه برای فراموشی زخم ، بلکه برای اثبات اینکه زخم پایان راه نبود ...
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
۳۳ ساله قطعا عاقله خودت میدونی که اشتباهه وگر نه نمیپرسیدی
والا من اصلا دلم به اینجور روابط نیست. ولی همه بهم میگن دیگه ازدواج اینجوریه. واسه من خواستکار میاد ولی فعلا کیس مناسب پیدا نشده. خودم ازدواج سنتی دوست دارم.حوصله رابطه های پوچ و حرفای بی مغز رو ندارم واقعا
یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
کسی که نمی شناسی و نمیدونی کی هست چی هست نمیشه اعتماد کرد .. وقتی بهترین و نزدیک ترین دوست آشنا ، اقوام میخوان سر آدم کلاه بزارن و به آدم ضربه بزنن دیگه به چه کسی میشه اعتماد کرد .. خیلی حواست باشه دوره بدی هست به چشاشم آدم نمیتونه اعتماد کنه .. تمام زخم ها رو که نگاه کنی میبینی نمکش آشناست
(( کاربر آقا )) ما ، زخمی آغوش هایی هستیم که به امن بودن صاحبانشان اطمینان داشتیم ... و ما روزی خواهیم رقصید ، روی همان زمینی که به ما درد را یاد داد ، با پاهایی خسته ، اما زنده خواهیم چرخید ، نه برای فراموشی زخم ، بلکه برای اثبات اینکه زخم پایان راه نبود ...
خیلی دلم میخواد ازدواج کنم. خودم هیچی کم ندارم اشتباه کردم اصلا به فکر ازدواج نبودم همه فرصت هارو بدون فکر رد کردم. الانم اوضام خوبه فقط دیگه دلم میخواد خونه زندگی حودمو داشته باشم
یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام