سلام، تجربه خودم رو میگم شاید به درد کسی بخوره. دخترم تو سن ۲ سالگی خیلی دیر حرف میزد و کمتر با بچهها بازی میکرد، بعضی کارها رو هم خیلی تکرار میکرد. وقتی رفتیم کلینیک دکتر صابر، متخصصها یه ارزیابی کامل انجام دادن و برنامه تمرینی دادند. الان خیلی بهتر با اطرافیان ارتباط برقرار میکنه و میتونم بگم که درمان زودهنگام واقعا مؤثر بود.