آناهیل دیگه نمیخورم ..چون کبودی ندارم اصلن
همون چند روز اول خوردم ..من دهنم تورم کرد تاول
قرص آناهیل حاوی آناناسه تقریبن ..آناناس هم تورم بیشتر میکنه من قط کردم ..تاول دهنم کلن خوب شد و گلوم
من قسطی عمل کردم ..۹ تومن پیش
دوتا چک ۹ تومنی هم دادم واس یک ماه و دوماه بعد عمل
جمعن ۲۷
آزمایش پک دارو رفت آمد هم ۵ تومن
من اورژانسی نوبت گرفتم شرایط توضیح دادم بهش ک نمیتونم مهر آبان باشه هر کاری کردین وقت شهریور بدین
غیر حضوری بود ..اصلن دکتر ندیدم فقط قبل عمل ینی قبل اینکه بیهوش بشم اومد بالا سرم ..گفت چرا مطب نیومدی ببینمت
گفتم شرایط نداشتم ..خیلی هم مهربون بود ..
کلن من خودم بدنم ضعیفه ..خیلی..قبل عمل هم کلن از حال رفتم چون ۱۰ ساعت هیچی نخوردم ...همش دو دیقه بود رفتم تو اتاق عمل دراز شدم رو تخت دکتر اومد چند تا سوال پرسید و هیچی نفهمیدم دیگه...چشت روز بد نبینه 😭بهوش ک اومدم گلوم انگار اسید ریخته بودی توش میسوخت دهنم تاول زد
ینی رفتم تا مرز مُردن ...ب لوله های بیهوشی حساسیت داشتم
البته همه اینجور نیستن ...کلن 😐اگه میدونستم این دردسرا توشه عمل نمیکردم 😂