2777
2789

دیپ زیتون 

 چرا جملات سطحی‌تان را با «ما مرد‌ها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است... 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دعبتیم  

 تو هر لحظه زندگیت سعی کن شاد و خوشحال باشی تو یه ثانیه از زندگی قبلیت که گذشت رو نمیتونی برگردونی پس همیشه حال خودت رو خوب نگه دار😊❤     من همیشه عشق رو دوست داشتمالان حس عجیب تری بهش دارم. امیدوارم شماهم به وقت و مناسب ترین مورد رو در زمینه عشق تجربه کنید.

دقیقا منم از بس مرغ و کوشت و برنج کباب و خورشت خوردیم حالم داشت بد میشد بعد از خیلی ناهار ماکارانی درست کردم شامم عدسی

و گاهی صبر خودِ تلاشه...🤍🦋الهی به امید تو...♡🌱خدا جونم شکرت😭یا حضرت فاطمه مرسی که صدامو شنیدی و برام مادری کردی😭منو ببخشید اگه نا امید شدم و یا ناشکری کردم😭و ۲۹آذر ساعت ۲ظهر سوپرایز شدم و بی بی چکم مثبت شد😭👼🏻توروخدا برام دعا کنید صحیح و سالم بیاد بغلم...😭🙏🏻خدا جونم تورو به حضرت فاطمه قسمت میدم خودت مواظبش باش😭🙏🏻🤍خدایا شکرت مرسی که صدامو شنیدی🥺امروز ۱۹دی صدای قلبشو شنیدم و قشنگ ترین معجزه دنیارو حس کردم😭😍خدا جونم هزار مرتبه شکرت که جواب سلفریم خوب بود و پسرم سالمه😍🙏🏻🥲خدایا تو رو به علی اصغر امام حسین خودت پشت و پناه پسرم باشه و اونو صحیح و سالم و به موقعش بزار تو بغلم🥲🫂♥️میشه برا سلامتی نینیم صلوات بفرستین؟؟؟🙏🏻😘خدایا هزاااااار مرتبه شکرت باورم نمیشه ۱۶مرداد ۴۰۴شد قشنگ ترین روز زندگیم🥹🍼👼🏻

نونی بخورین. حقیقتا من دلم املت میخاس با نون بربری داغ…. ولی شوهرم سرکار بود از صب زود تاحالا. دلم نیومد املت بدم بهش . برا همین برنج و خورشت مرغ با سیب زمینی سرخ کرده درست کردم.

وقتی بهت میگم باشه….. دیگ بدون داری خیلی حرف میزنی و حوصله بحث باهات ندارم .😂❤️
فلافل و قیمه منتها من مجبورم قیمه بخورم هق🥲💔🥹

چرا

و گاهی صبر خودِ تلاشه...🤍🦋الهی به امید تو...♡🌱خدا جونم شکرت😭یا حضرت فاطمه مرسی که صدامو شنیدی و برام مادری کردی😭منو ببخشید اگه نا امید شدم و یا ناشکری کردم😭و ۲۹آذر ساعت ۲ظهر سوپرایز شدم و بی بی چکم مثبت شد😭👼🏻توروخدا برام دعا کنید صحیح و سالم بیاد بغلم...😭🙏🏻خدا جونم تورو به حضرت فاطمه قسمت میدم خودت مواظبش باش😭🙏🏻🤍خدایا شکرت مرسی که صدامو شنیدی🥺امروز ۱۹دی صدای قلبشو شنیدم و قشنگ ترین معجزه دنیارو حس کردم😭😍خدا جونم هزار مرتبه شکرت که جواب سلفریم خوب بود و پسرم سالمه😍🙏🏻🥲خدایا تو رو به علی اصغر امام حسین خودت پشت و پناه پسرم باشه و اونو صحیح و سالم و به موقعش بزار تو بغلم🥲🫂♥️میشه برا سلامتی نینیم صلوات بفرستین؟؟؟🙏🏻😘خدایا هزاااااار مرتبه شکرت باورم نمیشه ۱۶مرداد ۴۰۴شد قشنگ ترین روز زندگیم🥹🍼👼🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز