toz_qermez مدیر استارتر عضویت: 1401/06/29 تعداد پست: 3388 عنوان كيست دندان 140 بازدید | 8 پست كيا داشتن چطور درمان شد؟جراحيه ؟ سخته اسونه 1402/06/17 | 17:21 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شکوفه،بهاری عضویت: 1401/02/27 تعداد پست: 8937 اگه بزرگ باشه معمولا جراحی میکنن میکشن وقت کم است...ما ابد در پیش داریم... پناه میبرم به خدا،از عیبی که امروز در خود دیدم و دیروز دیگران را برای آن عیب ملامت کردهام.
margrit عضویت: 1400/06/16 تعداد پست: 22261 من یه دونه حس میکنم دندان پزشکا نتونستن تشخیص بدن از ریشه دندان هست یا بخاطر سوزن بی حسی که زدم لایک نکنید .توروخدا
toz_qermez مدیر استارتر عضویت: 1401/06/29 تعداد پست: 3388 من یه دونه حس میکنم دندان پزشکا نتونستن تشخیص بدن از ریشه دندان هست یا بخاطر سوزن بی حسی که زدم ... الان داريش؟ يا درمانش كرديد؟
toz_qermez مدیر استارتر عضویت: 1401/06/29 تعداد پست: 3388 اگه بزرگ باشه معمولا جراحی میکنن میکشن فك كنم كوچيكه ، كوچيكارو چيكار ميكنن
margrit عضویت: 1400/06/16 تعداد پست: 22261 الان داريش؟ يا درمانش كرديد؟ هستش باید برم متخصص تشخیصی .تابفهمن چیه لایک نکنید .توروخدا
toz_qermez مدیر استارتر عضویت: 1401/06/29 تعداد پست: 3388 هستش باید برم متخصص تشخیصی .تابفهمن چیه متخصصش كيهمن ميخوام برم پيش دندون پزشك ..
toz_qermez مدیر استارتر عضویت: 1401/06/29 تعداد پست: 3388 هستش باید برم متخصص تشخیصی .تابفهمن چیه حالا بايد دندونت عصب كشي بشه؟
margrit عضویت: 1400/06/16 تعداد پست: 22261 حالا بايد دندونت عصب كشي بشه؟ عصب کشی کردم بعدا این دونه پیداش شد .متخصص تشخیص میخوام برم تاتشخیص بده لایک نکنید .توروخدا