2777
2789
عنوان

افسردگی...

107 بازدید | 7 پست

اینو بدونید که افسردگی توی هر فرد‌ خودشو به یه شکل نشون می‌ده.


خیلی از آدما وقتی دچار افسردگی می‌شن بشدت کثیف و بی‌نظم می‌شن. یه دوش نمی‌تونن بگیرن و حتی لباسای چرکشون رو از وسط اتاق نمی‌تونن جمع کنن. اونا تنبل نیستند، وقتی ازشون می‌پرسی که «چرااا، به چه علت؟» حتی نمی‌دونن چی باید جواب بدن! :)

آن نخل ناخلف که تبر شد ز ما نبود :) مارا زمانه گر شکند، ساز می‌شویم!🌴🎸 

من نزدیک پریودیم افسرده میشم حتی نمیتونم به کارای شخصیم هم برسم...

🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤زندگی رو دوست دارم حتی به غلط .همیشه اینطوری خدا رو صدا میزنم: خدایا تو رو خدا . میدونی یعنی چی؟ یعنی امیدم بعد خدا هم به خداست. حالا عزیزم تو هم امیدت بعد خدا باز به خدا باشه .عشق بورز به زندگیت . تاپیک خودکشی نزن تو هنوز واسه ی مردن خیلی جوونی حتی اگه ۹۰ ساله باشی باید بازم ب خودت بگی ۳۰ سال دیگه میخوام زنده بمونم این یعنی ۱۲۰ سال .  . یکم با خودت عشق و حال کن . غم و غصه رو رها کن . ببین دل چی میگه خب بسه دیگه . میگم بسههههه دیگههههه. خب بگذریم عقبیا حال میکنن؟از خدا میخوام ک برا ۱۲۰ سال زندگی شاد بهم انگیزه و تن سالم بده . فعلا هدفی واسه ازدواج ندارم .در حال حاضر فقط با خدا قدم میزنم . دلم با خداس.من ۱۲۰ سال عمر رو به این دلیل میخوام ک راه ۱۰۰ ساله رو یه شبه طی نکنم و۱۲۰ساله طی کنم. هیچوقت رنج نکش . درد اجباریه ولی رنج اختیاری . درد یه کلمه احساسیه ولی رنج بی رحمه . درد واسه رشد لازمه . درد رو انتخاب کن . یه بنده خدا فامیلمون بود هر موقع بهش میگفتن تا ببینیم قسمت چیه میگفت بگیرید این قسمتو پاره کنین . خودتون برید دنبال زندگی . بنده خدا اعصاب نداشتا ولی راس میگفت با تقدیرت بجنگ😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هوم مثل الان من کلی لباس نشسته کلی ظرف از دیشب موندم پامم شکسته شوهرمم کل امروز خواب پا نشد تمیز کنه 

فمر کنم دارم افسرده میشم

از ما بپرس ک بگوییم درد چیست مشتی صغیر مصلحت عام میکنند🤍 ترومای من این بود ک باید از خودم در برابر کسایی دفاع میکردم ک قرار بود مراقب من باشند

آره ی عده هم میخوابن فقط

درسته..بالای ۹۰ درصد حداقل یکبار افسردگی رو تجربه کردن و متاسفم

آن نخل ناخلف که تبر شد ز ما نبود :) مارا زمانه گر شکند، ساز می‌شویم!🌴🎸 
من نزدیک پریودیم افسرده میشم حتی نمیتونم به کارای شخصیم هم برسم...

افسردگی خیلی بده..

آن نخل ناخلف که تبر شد ز ما نبود :) مارا زمانه گر شکند، ساز می‌شویم!🌴🎸 
درسته..بالای ۹۰ درصد حداقل یکبار افسردگی رو تجربه کردن و متاسفم

نباش دیگ از ضعفه آدماس ک دچارش میشن

نمیتونن با سختی کنار بیان و قوی بشن

ی نوع افسردگی هم هست باعث میشه هیچ وقت تلاش نکنی برای موفقیت 

نگران نباش ایندفعه برم...دیگه برنمیگردم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792