2777
2789
عنوان

تب بالا

505 بازدید | 38 پست

سلام. بپم ۹ ماهشه. دو روزه تب بالا ۳۸ داره گاهی تا ۳۹ و نیم میره. پروفن میدادم و استا. امشب دکتر بردم گفت پزوفن برا سن این خوب نیس. شیاف استا داد و قطره استا 

اما فایده نداره. چیکار کنم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با پاشویه مجبوری کنترلش کنی. بچه های من دارو براشون جواب نمیده هیچ وقت. فقط پاشویه یکم تب شون و پایین میاره. با آب ولرم پاشویه کن. بچه ی من دفعه ی پیش که مریض شد داشت از دستم میرفت. هیچ طوری تب پایین نمیومد. مامانم از هولش یه خیار سرد از یخچال اورد داد بهش. بچه م کار خدا بود گرفت و خورد و یکم تبش پایین اومد 

با پاشویه مجبوری کنترلش کنی. بچه های من دارو براشون جواب نمیده هیچ وقت. فقط پاشویه یکم تب شون و پایی ...

😭چقدر بده این حالت. پاشویع میکنم گریه میکنه. از خواب بیدار میشه 

جواب منم بده استرس گرفتم دارو دوتا به فاصله چهل دقیقه باهم دادم 

خب شما براساس وزنش و دوزی که روی دارو نوشته بایدبدی،بعد صبر کنی نتیجه بگیری که مروفن معمولا میاره پایین

اما خب اول حتما باید استامینوفن بدی و پاشویه بعد پروفن

الانم دادی دیگه ، اما ایشالا هیچوقت نریض نشه،هروقت تب کرد از استامینوفن شروع کن و پاشویه، پنجره رو باز کن تهویه برقرارشه،لباسشو کم کن،بعد اگر نشد برو سراغ پروفن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792