2777
2789
عنوان

قاعدگی

99 بازدید | 5 پست

سلام دوستان...

من الان ۴۶ روزه پریود نشدم...قبلا هم تاپیک زدم

با نامزدم رابطه ای در اون حد نداشتیم فقط میترسیدیم ک با دست یهو اسپرم منتقل شده باشه و باردار شده باشم😑😑۱۰ روز پیش ۲ تا بیبی چک زدم منفی شد دیروزم یکی دیگه زدم منفی شد....

پریودم همیشه ۲۶ الی ۳۰ روزه بوده..

ی هفتس دارم زعفرون میخورم ولی نمیشم ب نظرتون چی بخورم بشم چیکار کنم؟؟

الان دیگ باردار نیستم با این اوضاع؟؟

واسه این ک وضع هورمونام مشخص بشه چ ازمایشی باید بدم

از استرسه عزیزم ریلکس باش میشی.من از استرس یه هفته جلو انداختم پیش اومده که دوماهم عقب انداخته باشم

بهت فکر میکنم هرروز،ازت دل میکنم هربار،ولی چشمات تو عکسا نمیزارن برم انگار.🖤فقط کارم شده گریه،همش دلتنگ و افسردم، یجوری تو خودم میرم خودم فکر میکنم مردم.یه گوشه بی تو میشینم، یه گوشه ماتو مبهوتم،یه روزی زیرو میشم یه بمب از جنس باروتم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ینی باردار نیسم؟خیلی استرس دارم😭بیبی چک درسته؟؟

نه بابا باردار چی از استرسه فقط

بهت فکر میکنم هرروز،ازت دل میکنم هربار،ولی چشمات تو عکسا نمیزارن برم انگار.🖤فقط کارم شده گریه،همش دلتنگ و افسردم، یجوری تو خودم میرم خودم فکر میکنم مردم.یه گوشه بی تو میشینم، یه گوشه ماتو مبهوتم،یه روزی زیرو میشم یه بمب از جنس باروتم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز