دوستان اگه کسی تعببر خواب بلده لطفا خوابمو تعبیر کنه،ممنونم؛من فعلا بچه ندارم،خواب دیدم توی خونمون پسر نوزادم دست مامانمه،منم سر پا بودم،بچه رو از مامانم گرفتم تا تو بغلم بگردونمش گریه اینا نکنه،همین که بغلش کردم تو خواب به مامانم گفتم چقدر شبیه خودمه،خیلی حس قشنگی بود،قیافش هنوز یادمه🥺تعبیرش چی میتونه باشه
البته این دومین باره همچین خوابی میبینم
توی هر دو تا خوابم گفتم چقدر شبیه منه
خیلی آشفته هستم این روزا
نمیدونم تعبیرش چیه