2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم ی سوال بی ربط داشتم عمل چشمتو هنوز راضی هستی؟ دکترت کی بود ؟ عملت چی بود چند سالت بود موق ...

سلام گلم اره بشدت راضی ام

من این عمل رو معجزه قرن میدونم

چون به محض اینکه از رو تخت پاشدم چشمام دور رو دید

درد داشت ولی می ارزید تحمل کردم ارزششو داشت

بعد از اینکه نتیجه اشو دیدم پشیمون شدم چرا زودتر عمل نکردم

دیگه عینک افتابی هامو راحت میزنم رنگ ها و ابعاد رو واقعی میبینم

بخار شیشه عینکمو نمیگیره مانع دید بشه نگران جا گذاشتم عینک یا شکسته شدنش تو موقیعت های حساس نیستم

فقط خداروشکر میکنم بابتش

من پیش دکتر احمدرضا خلیلیان عمل کردم کلینیک صدرا

پی ار کی بود عملم، سنم حدود۲۸

سه روز درد داشتم با ژلوفن قابل کنترل بود عملش برای من از جراحی دندون عقل هام دردش کمتر بود

سوزش داشت باید قطره بریزی مرتب

سلام گلم اره بشدت راضی ام من این عمل رو معجزه قرن میدونم چون به محض اینکه از رو تخت پاشدم چشمام دو ...

ممنونممم ازت😍


من الان ۲۲ سالمه  الان برم مشکلی نداره؟

چند روز باید تحت نظر باشم بعدش عمل؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز