2777
2789
آرمی ها من از بین اعضای بی تی اس فقط با تهیونگ زیاد اشنایی ندارم ، موقعیتش تو گروه چیه؟ وکالیست فرعی ...

فکر کنم خودتونم نمی‌دونید موقعیتش چیه 

بنفش تا ابد 💜 چه‌ها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم           مگر دشمن کند اين‌ها که من با جان خود کردم                طبيبم گفت درمانى ندارد درد مهجورى                                       غلط مى‌گفت خود را کشتم و درمان خود کردم 💙                           🎧🌙Tom Odell_another love                             
کی زنش که بگیرم بکشمش🤣

من

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جین هم ماله خودمه   اگه دست من بود همشونو همرمان مبراشتم بروفم

😏به همین خیال باش 

بهترین ارزوی من رسیدن به توعه همه وجودم  🥺 🙂 میشه برای رسیدن به ارزوم برام دعا کنید♥
@ملکه،تاریکی   دری اینجا همه زن ته ته هسن😐💔 @high_flying     @هعییی_زندگیی ...

نه، وی پسرمههه

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
😏به همین خیال باش 

خیال چرا عزیزم عین واقعیته که دارم میگم  

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
تو دوستمی نمیکشتمت برو سرغ جین

تو چون دوست خوبمی میزارم هووم شی هم ار بابت جین هم تهیونگ

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

معنی بیت

fatiiii123 | -8 ثانیه پیش

فیلم زن وبچه

rose_catcher | 37 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز