سلام دوستان من ماه بعد به علت پاپیلاری یددرمانی دارم باید از یکماه قبل قرص لووتیروکسینمو نخورم ...دوستانی که تجربه شو دارن تو این یکماه خیلی ورم کردن؟اذیت نشدن ...ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام خسته نباشین ما تقریبا یه ماه پیش با هم حرف زدیم مامان من پاپیلاری بود و تقریبا یک هفته پیش جراحی کرد الان منتظر جواب پاتولوژی بعد عمل هستیم ولی بعضی وقت ها مثل دیشب مامانم خیلی درد داره؟ و اینکه ید درمانی چطوریه؟! شرایط مراقبت اینا
سلام خسته نباشین ما تقریبا یه ماه پیش با هم حرف زدیم مامان من پاپیلاری بود و تقریبا یک هفته پیش جراح ...
منم ید درمانی نکردم عزیزم فعلا ..بیمارستان امام ابان ماه وقت داد .برای جای بخیه مادرتون پماد استراتامد بگیرید ۱۰ گرمیشو ..دردشونم طبیعیه ..تقویتشون کنید ابگوشت ماهیجه و شیر موز و معجون و ویتامین سی بدین بخوره خوب میشه