سه نفری شیفتیم( یه دختر و دو پسر) یکیمون امشب هی جیم میزد اون یکی هم رفت شکایتشو پیش رییس کرد رییس گفت که بهش تذکر میدم
وقتی برگشت یه جوری بود حس کردم ناراحت شده چون یه ساله همکار بودیم و در حقم خوب بود، گفتم از من ناراحت نشو من نگفتم جیم میزنی پیش رئیس🤦♀️
نمیدونستم رییس چیزی بهش نگفته ، فهمید اون یکی پسره شکایتشو کرده عصبی شد خودش رفت پیش رییس گفت به چه حقی پشت سرم گفته کار نمیکنه😭 دعوا درست کردم الان نمیدونم چطور جمش کنم😭