2777
2789
عنوان

گند زدم🤦‍♀️🤦‍♀️

496 بازدید | 41 پست

سه نفری شیفتیم( یه دختر و دو پسر) یکیمون امشب هی جیم میزد اون یکی هم رفت شکایتشو پیش رییس کرد رییس گفت که بهش تذکر میدم 

وقتی برگشت یه جوری بود حس کردم ناراحت شده چون یه ساله همکار بودیم و در حقم خوب بود، گفتم از من ناراحت نشو من نگفتم جیم میزنی پیش رئیس🤦‍♀️

نمیدونستم رییس چیزی بهش نگفته ، فهمید اون یکی پسره شکایتشو کرده عصبی شد خودش رفت پیش رییس گفت به چه حقی پشت سرم گفته کار نمیکنه😭 دعوا درست کردم الان نمیدونم چطور جمش کنم😭

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ریدی آب هم قطعه😂

نامه ای به فرزند نداشته ام:کجایی جان مادر؟من که مردم از چشم انتظاری...خسته نشدی از بازی با فرشته ها..من دلتنگ توام، دلتنگ بوی تنت دلتنگ ب اغوش کشیدنت تو دلتنگ من نیستی جان مادر؟روزها موهای طلاییت رو شونه میکنم ناخن هاتو لاک میزنم  بعد پشیمون میشمو لاکت رو پاک میکنم صورت نازت رو ب جای وضو میشورمو کنار جانماز خودم برات جانماز پهن میکنم نمازم که تموم میشه سرم رو برمیگردونم تا بهت لبخند بزنم اما میبینم همه اونا خیال بود،یه خیال خوش...شب هایی که خوابت رو میبینم دلم نمیخواد هیچوقت بیدار بشم اما بیدار میشم و دوباره روی خودم آوار میشم ...بسه دیگه چشم انتظاری بیا مادر بیا😭😭😭😭
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز