fatiijon76 مدیر استارتر عضویت: 1400/08/24 تعداد پست: 785 عنوان قندخون 78 بازدید | 6 پست بابام قندش 600بوده الان شده 500خیلی بالاس دکتر گفته بستری بشه ..میگه نمیرم هرچی حرف زدیم ..چی بدیم بهش تایباد پایین ...بستری هم نمیشه ..راهنمایی کنید چی خوبه 1402/06/14 | 00:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sagdooni عضویت: 1400/06/25 تعداد پست: 41182 دمنوش دارچین...............تخم شنبلیله................بهش دارو نداده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودت باش...مگه خودت چشه؟
fatiijon76 مدیر استارتر عضویت: 1400/08/24 تعداد پست: 785 دمنوش دارچین...............تخم شنبلیله................بهش دارو نداده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چراعزیزم بازم نمیاد گف بستری بشه تحت نظربشه تاانسولین بزنه میگه نه
sagdooni عضویت: 1400/06/25 تعداد پست: 41182 چراعزیزم بازم نمیاد گف بستری بشه تحت نظربشه تاانسولین بزنه میگه نه خوب بستری بشه بهتره............میتونه پیاده روی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه اهل پرهیز غذایی هست...........غذا آبپز بش بدین خودت باش...مگه خودت چشه؟
fatiijon76 مدیر استارتر عضویت: 1400/08/24 تعداد پست: 785 خوب بستری بشه بهتره............میتونه پیاده روی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه اهل پرهیز غذایی هست...........غذ ... ن متاسفانه عزیزم
sagdooni عضویت: 1400/06/25 تعداد پست: 41182 ن متاسفانه عزیزم خودش همکاری میکرد میشد یکاریش کرد خودت باش...مگه خودت چشه؟