2777
2789
عنوان

قبولی ارشد

104 بازدید | 7 پست

سلام بچه ها ارشد دولتی دانشگاه شیراز قبول شدم معلمم هستم بنظرشما ارشد سخته؟سخت میگیرن؟رشتم عربیه فقط الکی امتحان دادم ببینم چطوره یهو قبول شدم الان خیلی سر دوراهیم،دوتا بچه هم دارم دخترم میره پیش دبستانی پسرمم ۳ سالشه شوهرمم نظامیه کلا شرایطم سخته اگ نرم تا دوسال محرومم تجربه ای دارین بهم بگین چکار کنم برم یا نرم

مبارکه

خونتون کجاست؟ کسی هست توی نگهداری بچه ها کمکت کنه؟

فکر میکردم میتونم همه آدمها رو نجات بدم..‌. تا اینکه متوجه شدم اونا دارن خودمم توی باتلاق غرق میکنن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سخت که نیست. اصلا نمیشه با کارشناسی قیاس کرد.

فقط هفته‌ای دو روز کلاس داری که قانونا باید حداقل دو سوم جلسات رو بری ولی خیلی سخت نمیگیرن و میتونی با مقاله و پروژه و... غیبتهات رو پر کنی و نصفشم بری کافیه. رشته های علوم انسانیم معمولا سه ترمه تموم میشه.

نمیدونم دقیقا چقدر از بختگان تا شیراز راهه و میتونی روزانه رفت و آمد کنی یا نه. اگه آره که بی تردید برو ثبت نام کنن.

فکر میکردم میتونم همه آدمها رو نجات بدم..‌. تا اینکه متوجه شدم اونا دارن خودمم توی باتلاق غرق میکنن.
سخت که نیست. اصلا نمیشه با کارشناسی قیاس کرد. فقط هفته‌ای دو روز کلاس داری که قانونا باید حداقل دو ...

دوساعت و نیم راهه اگ کلاسا دوروز باشه ی شب میمونم.همینک شاغلم خیلی سختم میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز