عزیزم🫂میفهمم چی میگی ، این دوران میگذره
از خودت تشکر کن بابت تموم کردن یه رابطه سمی حالا هر چقدرم که طول کشیده مهم نیست ،عوضش الان کلی تجربه داری برای آینده
سعی کن زیاد بیکار نباشی که بهش فکر کنی با دوستات وقت بگذرون
اگه خیلی اذیت میشی برو پیش مشاور بهت راهکار میده کاملا فراموش کنی