2777
2789
ریدم تو لایک کردنت 🗿🤣 اعصابم فاکیععععع 🗿🗿🗿 خو تقصیر تو نی عشقم سوسکا نمیتونن حرف بزنن🗿

من فرشتممم زر نزن 

عن ب خودتتتتت 

اعصابت درست بود بیا 

مودشه اینو‌نگفت بگین خودم‌بکشم😐

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از نوع شیطونش 😒 به تووووو نوموخوام شتتت 🤣🤣🤣💔 لنتییییی نه از یچی دیگس از مودم نیس مودم امروز ...

عادیه تو با ما فرق داره جان 

بقیه اشم جوابت نمیدم برو تو‌افق ..

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

زر زدن توهم خیلی فرق داره 🗿 خدایااااااا  زیاد حرف میزنی 🗿😒 تو .......میخوری یونو؟ یعنی چ ...

ب جا منم چیز تو‌زندگی تقدیم‌کننن 

ن والا فرق ندارههه

تو رو نمیخورممم ک رژیمم

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792