ملکه،تاریکی مدیر عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 7158 عنوان جونکوک💜 | مشاهده متن کامل بحث + 28361 بازدید | 6853 پست https://uupload.ir/view/photoguard_public_41d348b9-daa4-4e68-a7bd-2f41999929eb_xrlz.mp4/ (army) 1402/06/13 | 00:52 32 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ملکه،تاریکی مدیر استارتر عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 7158 نه صفحه های قبل تر 🥲 انیسا تو چه غلطی میخای بکنی هآ؟؟😡 (army)
هعییی_زندگیی عضویت: 1402/04/29 تعداد پست: 11240 انیسا تو چه غلطی میخای بکنی هآ؟؟😡 هیچی بخدا آیلین یه چیزایی گفت که پشیمون شدم🥲 کاش بجای دلم نفسم میگرفت:)🖤
ملکه،تاریکی مدیر استارتر عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 7158 هیچی بخدا آیلین یه چیزایی گفت که پشیمون شدم🥲 آنیسا ببین بخدا اگه کاری خودم خفت میکنم بببین من چند روز دیگه قراره واس ی کاری بیام تهران اونجا آدرس بده بیام ببینمت مشکلتو باهام حل میکنیم بهت قول میدم (army)
هعییی_زندگیی عضویت: 1402/04/29 تعداد پست: 11240 آنیسا ببین بخدا اگه کاری خودم خفت میکنم بببین من چند روز دیگه قراره واس ی کاری بیام تهران اونجا آدرس ... کاش میشد همدیگه رو ببینیم ولی من کلا این هفته خونه نیستم مدرسه هم اجازه دادن الان خونه یکی از فامیلامونیم نمیدونم کِی برمیگردیم😭کاش میشد بیام 😭 کاش بجای دلم نفسم میگرفت:)🖤
هعییی_زندگیی عضویت: 1402/04/29 تعداد پست: 11240 آنیسا ببین بخدا اگه کاری خودم خفت میکنم بببین من چند روز دیگه قراره واس ی کاری بیام تهران اونجا آدرس ... دریا یه لحظه بیا پی🥺 کاش بجای دلم نفسم میگرفت:)🖤
ملکه،تاریکی مدیر استارتر عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 7158 کاش میشد همدیگه رو ببینیم ولی من کلا این هفته خونه نیستم مدرسه هم اجازه دادن الان خونه یکی از فامیلا ... خو خونه فامیل تون هم تهرانه (army)
هعییی_زندگیی عضویت: 1402/04/29 تعداد پست: 11240 خو خونه فامیل تون هم تهرانه نه اومدیم قزوین خونه یکی از فامیلای بابام😥😥🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ کاش بجای دلم نفسم میگرفت:)🖤
ملکه،تاریکی مدیر استارتر عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 7158 نه اومدیم قزوین خونه یکی از فامیلای بابام😥😥🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ من قراره دیگه کلا تهران بمونم هروقت اومدی بهم خبر بده یجا قرار بزاریم (army)
هعییی_زندگیی عضویت: 1402/04/29 تعداد پست: 11240 من قراره دیگه کلا تهران بمونم هروقت اومدی بهم خبر بده یجا قرار بزاریم اهوم باشه چشم 😘😘💜 کاش بجای دلم نفسم میگرفت:)🖤
عسل_هسدم عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 3312 سلام گلم من ۱۰ تا دور بیشتر کجایی کم پیدا شدی؟ ووی نگردییینه عشقم همینجاممم هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
ملکه،تاریکی مدیر استارتر عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 7158 ووی نگردییی نه عشقم همینجاممم اها خوبه بهم پیام نمیدادی فکر کردم نیستی (army)