2777
2789
مال خودتن؟🥺

بازم نه😂

مال یکی از فامیلای انیمه بازمه

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

توو آشپزخونه م بمب ترکیده

وای چراااا؟ دیگ زود پز؟؟😰

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
آخیش😂 ترسیدم😑😂 آراز؟ چکار کرده؟

اره از صبح نبودم خونه توو آشپزخونه گند زده تخم مرغ درست کرده ماهیتابه رو گذاشته رو فرش سوخته کلی ظرف کثیف کرده🤦‍♀️🤦‍♀️

(army)                                                            
اره از صبح نبودم خونه توو آشپزخونه گند زده تخم مرغ درست کرده ماهیتابه رو گذاشته رو فرش سوخته کلی ظرف ...

چن سالشه راستی؟😂

داداش منم چن روزه شده آشپز، برا همه غذا درست میکنه و در کنارش کلییی خرابکاری😑😂😂

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
غزل من برم شام بپزم واس خودم از صبح هیچی نخوردم

برو فداتشم💙

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش