2789
ذوب میشی والا بری بیرون بمون تو خونه جلو کولر لش..  بیشتر شب برو بیرون

اوهوم هر شب با چن تا از دخترا میریم بارک و یه مسیر خیلی طولانی که اطرافش فقط درخته راه میریم مثلا برا ورزشمون

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تعیین جنسیت؟(چون دوهفته پیش افرا رو گفتی!)

اره دو روز پیش رفتم گفتن پسره خودمم ماتم برده بود موقع داداشممم گفتن دختره😐😂😂

(army)                                                            
من همیشه حق میگم😌😂 خودم تدریسو خیلی دوس دارم ولی برا گزینش، احکام و مسائل سیاسی رو خیلی مسلط نیس ...

اوکی خیلی موفق باشی دوست خوبم انشا الله به ارزوت میرسی منم کار با کامیوتر و ریاضی رو خیلی دوس دارم

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
خوبه ایشالا بالا بالا ها ببینمت منم همه اینا رو بلدم ای جان خدا حفظش کنه گوگولی رو

همچنین فدا مدات😂💜

مرسی گلم ایشالا نصیب خودت حاضرین توو تاپیک مخصوصا غزل بشه🤣💜

(army)                                                            
اره دو روز پیش رفتم گفتن پسره خودمم ماتم برده بود موقع داداشممم گفتن دختره😐😂😂

ان شاءالله که به سلامتی به دنیا بیاد😍

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
واقعنی؟ غلط کرده مردک بیشهور خو میگم ولی میگه از پنجره پرت تون میکنم میترسم واقعن پرت کنه جوونی هاش ...

دلیلشو دقیق نمیدونم ولی فک کنم دوس دخترش ارمی بود و عاشق جیمین شده بود از این جدا شد اینم اینو گف بعد جین لباسشو با این ست کرد که از جیمین محاتفظت کنه ....شوهرت از اول نمیدونست که ارمی هستی یانه

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792