2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اهاا چیشده قبول شدی؟

فعلاً فقط دعوت شدم، جوابش مهر میاد...

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
ببخشید🥲💜

شوخیدم بیب  

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
فعلاً فقط دعوت شدم، جوابش مهر میاد...

خداییش دیوونمون کردن با این کارشون خو زودتر بدن شاید بخایم از مهر شروع کنیم

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
فعلاً فقط دعوت شدم، جوابش مهر میاد...

انشالله امسال میری 

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
خداییش دیوونمون کردن با این کارشون خو زودتر بدن شاید بخایم از مهر شروع کنیم

دقیییقاً😑

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
انشالله امسال میری 

مرسی عزیییزم💙 همچنین

راستی اسمت چی بود؟!

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
مرسی عزیییزم💙 همچنین راستی اسمت چی بود؟!

ممنون اسمم جاسمینه اسم شناسنامه ایم ماله مامان بزرگاس خوشم نمیاد ازش

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
ممنون اسمم جاسمینه اسم شناسنامه ایم ماله مامان بزرگاس خوشم نمیاد ازش

آها، پرسیده بودم ولی یادم رفته بود😊

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
اهاا ايشالا قبول میشی نگران نباش بيب 

مرسی عزیز دلم😊💙

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
آها، پرسیده بودم ولی یادم رفته بود😊

این چن روز زیاد نیومدم نینی سایت عادیه یادت برم

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792