2789
بد نیستم لاااامصببب فک کنم اینجوری پیش بری نصف کاربریا برا توئه😂😂 خو هی تن تن تعلیق میشی با یه ک ...

خوب باشی

اره نمیدونستی؟😂😂

ندا ندادمممم؟؟؟

یادم رفتهههه 

ببخشیددددددد

🤍✨

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خوب باشی اره نمیدونستی؟😂😂 ندا ندادمممم؟؟؟ یادم رفتهههه  ببخشیددددددد

بووس

نه ولی جدیدا دارم میبینم😕😂

نه ندادی😒

عااا الان فردا میام میبینم خانم تعلیق شدن

چن وق بعدش چن تا کاربری ناآشنا ازش کشف میکنم😒😂😂

خدانکنه گلم❤ امشب کلا حالم با همه ناراحتیام فرق داره ببخشید نمیخواستم جو تاپیک رو عوض کنم🥲

نه اشکال نداره عزیزم 

در خدمتم اگه دوس داری بگو 

🍷დBiri seni tutmak için savaşmıyorsa asla kalman için savaşma..!

نه کلا امشب با همه ی ناراحتیام فرق داره خیلی حالم بده نمیخواستم جو رو عوض کنم ببخشید🥲🥲💔

عزیز دلم نبینم غمتوو:)

این چ حرفیه خوشگلمم ناراحتی تو ناراحتیه منم هست

اینو بدون که تو تنها نیسی❤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792