2789
ولی اگه کارآگاهی تو نبود اعتراف نمیکرد😂😂😂😂🤚 خوب شد مثل قضیه تو دیر نفهمیدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ...

آره دیدی چجوری ازش اعتراف گرفتم 🤣🤣🤣


آره زرنگی زود میفهمی 🤣🤣🤣

🍷დBiri seni tutmak için savaşmıyorsa asla kalman için savaşma..!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@تاول    

جانم عزیزم

من نمی‌خوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین 
@kim_liana      لیانا جونم بیا @ملوسکتونم1       آجی ملوسک بیا

قربونت بشم اومدم 😍

اجی گل میترسم آریانا بره 

دوستان عزیز کاربر @ملوسکتونم2 من نیستم دوست دیگه ای هستن که به خاطر اینکه هر نام کاربری میزدن تایید نمیشد این نام کاربری رو گذاشتن.  اسلام به ذات خود ندارد عیبی،هر عیب که هست از مسلمانی ماست.مرگ بر اسرائیل. 🇵🇸 Free Palestine 🇵🇸سیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون🖤به زودی ستمگران خواهند دانست چگونه به کیفرگاه و دوزخ بازگشت می کنند... این وعده خداوند است ❤ من افتخار دارم به دختری که چادرش تو سختی ها باهاشه     به مادری که امنیت به خاطر دعاشه       به کشوری که قطره قطره خون من فداشه ❤️بار الها جرعت ما را سر و سامان بده  انقلابا مشق هوشیاری به فرزندان بده    قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده        رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده... ❤️حاج قاسم هنوز هم زنده است....🖤چادرم تاج بهشتیست که بر سر دارم. من محال است که آن را ز سرم بردارم... ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است. ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است ♥️حسین میگیری دستامو حسین میبینی اشکامو حسین تو قلبم میمونی دردامو میدونی از چشمای خیسم دردامو میخونی 🖤آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشدهیزم است  . تو تاپیک های سرگرمی، بازی و مذهبی اگر تونستین تگم کنین 🌱اگر کامنتی گذاشتم ناراحت شدی بهم بگو من قصدم ناراحتی هیچکدومتون نیست. ✨💐
جانت سالم💜 دورهمی آرمیاست

به به 

من نمی‌خوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین 
قربونت بشم اومدم 😍 اجی گل میترسم آریانا بره 

آریانا چرا؟

واس همین امروز تگ مون کرده بود گفت مواظب خودتون باشید هرچقدر بهش پیام دادم جواب نداد رفته الان؟

(army)                                                            
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم خوب

mahbina | 17 ثانیه پیش

تجربیات یک معلم

123sfm | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792