2777
2789
 یکی یکی تو این سایت باید همرو منصرف کنیم خفه میشی یانه؟  البته بستگی داره چرا نیای سا ...

نمیخوام منصرف کنیییی 

ولی تف بهم‌بیاد ی قولی دادمم باید این هفته حلش کنمم حتما بعدش با خیال راحت میرمم ..

ولی هیچکدومتون فراموش نمیشین ❤️

کلا نمیخوام باشه کاربریم‌...

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

نمیخوام منصرف کنیییی  ولی تف بهم‌بیاد ی قولی دادمم باید این هفته حلش کنمم حتما بعدش با خیال را ...

باشه توهم برو اصلا همتون برین کدومتون رفیق نیمه راه نبودید مگه 

خسته شدم دیگه... 

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

باشه توهم برو اصلا همتون برین کدومتون رفیق نیمه راه نبودید مگه  خسته شدم دیگه...

بیشعور تو ک اونور منو داری 😒😒

تقریبااا دو سه روز دیگه هستمم خوو

پشیمون شدم از گفتنش :)

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

بیشعور تو ک اونور منو داری 😒😒 تقریبااا دو سه روز دیگه هستمم خوو پشیمون شدم از گفتنش :)

سایت مهمه که داری تنهام میزاری

اره دیگه پشیمون شو به من نگی میخوای به کی بگی؟ 


انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

سایت مهمه که داری تنهام میزاری اره دیگه پشیمون شو به من نگی میخوای به کی بگی؟ 

بخدااا تنهات نمیزارمم هرکی از گل نازک تر گفت میام جرش میدممم 

همین دیگه ....

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

بخدااا تنهات نمیزارمم هرکی از گل نازک تر گفت میام جرش میدممم  همین دیگه ....

اها با کاربری عمم؟ باشه 

برو توهم اصلا 

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

اها با کاربری عمم؟ باشه  برو توهم اصلا

تو کاری ب اینش نداشته باش من میشورمش تو پهنش کن فقط  

عسل دیگه هیچ نمیگمتاااا

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

تو کاری ب اینش نداشته باش من میشورمش تو پهنش کن فقط     عسل دیگه هیچ نمیگمتاااا

نگو خب تو که میخوای بری چه فایده 

الان چه کار کنم خب برو

هرکار میخوای بکن 

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

نگو خب تو که میخوای بری چه فایده  الان چه کار کنم خب برو هرکار میخوای بکن


ن بیا پشیمونم‌ کننن😭😂

حالا اگه نگفته بودم و میرفتم میکشت منووووو

اگه منصرفم نکنی خودم میکشمم🤣🤣

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

ن بیا پشیمونم‌ کننن😭😂 حالا اگه نگفته بودم و میرفتم میکشت منووووو

در هرصورت میکشتمت

پشیمون بخوره تو سرت چی مهمتر از این که ناراحتم کردی؟ 

برو اصلا مگه نگفتی 1 سال نمیخوای باشی مگه نگفتی برات اهمیت نداره این همه ادم دوستتن اینجا؟ 

خب برو

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

در هرصورت میکشتمت پشیمون بخوره تو سرت چی مهمتر از این که ناراحتم کردی؟  برو اصلا مگه نگفتی 1 ...

میزنمتااااا 

گفتممم ی کار دارم بعدش گورم گم میکنمممم 

الان با احساسم بازی میکنیی😒🥺

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

میزنمتااااا  گفتممم ی کار دارم بعدش گورم گم میکنمممم  الان با احساسم بازی میکنیی😒🥺

اره دیگه به یکی قول دادی کارتو بکن به قولت عمل کن بعدم بقیه رو بزار زیر پات

برو دیگه خب بعد اینکه به قولت عمل کردی برو

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

اره دیگه به یکی قول دادی کارتو بکن به قولت عمل کن بعدم بقیه رو بزار زیر پات برو دیگه خب بعد اینکه ب ...

خانم بازم چص کرددددد 

خو‌باشهههه نمیرمم لغو نمیزنمم ولی دیگه نمیام خوبه؟؟

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

@عسل_هسدم       و   @حسپرواز      و   @هعییی_زندگیی & ...

وااات؟

دریا کدوم گوری میری توله صگ

تقدنیقهذقنیوسمضصکصکصکصینصحج۲یپنزخیدقدصاصخیذیا

هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
خانم بازم چص کرددددد  خو‌باشهههه نمیرمم لغو نمیزنمم ولی دیگه نمیام خوبه؟؟

کچه صگ کجا میری تازه مادر شوهرم شدی عنتر

هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز