2777
2789
این نفسمه مث خودت 😔😂 فضولیاا فابمههههه 🤕🤣

😐باشه از در ودیوار فابات میریزن=))))))))) 

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


😐باشه از در ودیوار فابات میریزن=))))))))) 

حسوددددد 

الان همش اون تصویر جوجه و گربه میاد جلو چشام🥺🤣🤣🤣

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

خوبیم تو چطوری

                                                                              عالیم

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
از سایت میرم 

یاااااااااااااااااا چرا

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
آلمام ۱۹ سالمع

خوش اومدی

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
یکی بهم بی احترامی کرد

ولش کن بخاطر یه الدنگ دوستاتو ول کنی بری

درد در تاریخ گم نمیشود بلکه از نسلی به نسله دیگر منتقل میشود.ف.د.همه چیزو در مورد خودم فراموش میکنم این دست خودم نیست ..فقط دیگه میخوام تو حال زندگی کنم... عاشق شعرم عاشق ادبیاتم ...عاشق ف.د.هستم خیلی  از من بزرگتره  سنش خیلی  ولی دله دیگه کاریش نمیشه کرد
حسوددددد  الان همش اون تصویر جوجه و گربه میاد جلو چشام🥺🤣🤣🤣

نه بابا حسود چیه 

کم مونده بریم قبرستون بگی اینو میبینی 30 سال پیش رفته زیر خاک؟ رفیق فابم بود 🤣🤦‍♀️

اخی 

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز