ملکه،تاریکی مدیر عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 7158 عنوان جونکوک💜 | مشاهده متن کامل بحث + 28361 بازدید | 6853 پست https://uupload.ir/view/photoguard_public_41d348b9-daa4-4e68-a7bd-2f41999929eb_xrlz.mp4/ (army) 1402/06/13 | 00:52 32 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دندونای_پایین_سوکجین عضویت: 1402/01/02 تعداد پست: 9377 گاهی بد گاهی هم خنثی کلا حالم در حال تغییره خبرای خوبی نیس 🤏🏻 جوووووون بابا منم همینطورمثبات ندارممچرا نکنه اون مسئله بد پیش رفته خدای نکردههه🤦🏻♀️🤦🏻♀️ هم ایرانم، هم ویرانم، هم درس دارم، هم نمیخوانم. ، این قمار عاقبتش جان مرا میبازد
ایححححح عضویت: 1402/01/31 تعداد پست: 18334 منم همینطورم ثبات ندارمم چرا نکنه اون مسئله بد پیش رفته خدای نکردههه🤦🏻♀️🤦🏻♀️ نه بابا اون ک به پشممه هر روز دارم با یکی دعوا میکنم و خوبه این 🤣پیوی میگم بت [army] cute_babe@ = پاتریکم 🌊🪄
دندونای_پایین_سوکجین عضویت: 1402/01/02 تعداد پست: 9377 نه بابا اون ک به پشممه هر روز دارم با یکی دعوا میکنم و خوبه این 🤣 پیوی میگم بت بهتر پس🤣🤣وای بگم منم خیلی لوس میشه ولی منممالان سر غذاباورت میشه سر غذابا مامانم بحثم شد؟ اوکیه هم ایرانم، هم ویرانم، هم درس دارم، هم نمیخوانم. ، این قمار عاقبتش جان مرا میبازد
ایححححح عضویت: 1402/01/31 تعداد پست: 18334 بهتر پس🤣🤣 وای بگم منم خیلی لوس میشه ولی منمم الان سر غذا باورت میشه سر غذا با مامانم بحثم شد؟& ... آقااااا مامان من انگار هووم شده این روزا انقد گیر میده همش داریم باهم دعوا میکنیم دلم میخواد عررررر بزنما [army] cute_babe@ = پاتریکم 🌊🪄
دندونای_پایین_سوکجین عضویت: 1402/01/02 تعداد پست: 9377 آقااااا مامان من انگار هووم شده این روزا انقد گیر میده همش داریم باهم دعوا میکنیم دلم ... من الان گریه کردم سعی میکردم هیچوقت جلوشون گریه نکنم ولی شد دیگه 😂🤦🏻♀️ هم ایرانم، هم ویرانم، هم درس دارم، هم نمیخوانم. ، این قمار عاقبتش جان مرا میبازد
ایححححح عضویت: 1402/01/31 تعداد پست: 18334 من الان گریه کردم سعی میکردم هیچوقت جلوشون گریه نکنم ولی شد دیگه 😂🤦🏻♀️ من دیگ اصلا با مامانم حرفم نمیزنم بخدا یه گیرایی میده ک آدم شاخ در میاره اح بازور منو اورده اینجا پیش یه مشت تعصبی توقع داره با حجابم باشم خب خوشم نمیاد واییییی چقد منی ولی ایشالا من هیچوقت گریه نکنم پیششون 🤣🤦🏻♀️ [army] cute_babe@ = پاتریکم 🌊🪄
دندونای_پایین_سوکجین عضویت: 1402/01/02 تعداد پست: 9377 من دیگ اصلا با مامانم حرفم نمیزنم بخدا یه گیرایی میده ک آدم شاخ در میاره اح بازور منو ... من نمیفهمم چرا اینجوری میکننمن مامانم جدیدا خیلی باهم بحثمون میشهقبلا اصلا اینجوری نبود نمیدونم چراااخیلی ناراحتم شامم کوفت شد رسما چنان چونم ویبره رفت لعنتی بغضم شکست دیگه اهکاش هیچوقت برات پیش نیاااد هم ایرانم، هم ویرانم، هم درس دارم، هم نمیخوانم. ، این قمار عاقبتش جان مرا میبازد
ایححححح عضویت: 1402/01/31 تعداد پست: 18334 من نمیفهمم چرا اینجوری میکنن من مامانم جدیدا خیلی باهم بحثمون میشه قبلا اصلا اینجوری نبود نمیدونم ... نمیدونم واقعاااا حالا خوبه سنمون حساسه الان اینجوری هم ک میکنن ..😄واییییی آره من الان دقیقا یه هفتس هر روز تاکید میکنم هر روز دارم با مامانم دعوا میکنم هعییییی میدونم خیلی سخته :)))مرسی بیب [army] cute_babe@ = پاتریکم 🌊🪄
دندونای_پایین_سوکجین عضویت: 1402/01/02 تعداد پست: 9377 نمیدونم واقعاااا حالا خوبه سنمون حساسه الان اینجوری هم ک میکنن ..😄 واییییی آره من الان دقیق ... دقیقا دقیقا من نمیدونم چی بگممهمش بحث داریم زن و شوهرم نیستیم بگم بحث نمک زندگیه🙃😂 هم ایرانم، هم ویرانم، هم درس دارم، هم نمیخوانم. ، این قمار عاقبتش جان مرا میبازد
ایححححح عضویت: 1402/01/31 تعداد پست: 18334 دقیقا دقیقا من نمیدونم چی بگمم همش بحث داریم زن و شوهرم نیستیم بگم بحث نمک زندگیه🙃😂 فک کنم بهتره بقیشو تو همون پیوی ادامه بدیم 🤏🏻😄 [army] cute_babe@ = پاتریکم 🌊🪄
دندونای_پایین_سوکجین عضویت: 1402/01/02 تعداد پست: 9377 فک کنم بهتره بقیشو تو همون پیوی ادامه بدیم 🤏🏻😄 تا کار به جاهای باریکتر نکشیده😔😂 هم ایرانم، هم ویرانم، هم درس دارم، هم نمیخوانم. ، این قمار عاقبتش جان مرا میبازد
mim_min عضویت: 1401/12/19 تعداد پست: 15323 ن بابا🤣 خونت حلالههه abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)
ایححححح عضویت: 1402/01/31 تعداد پست: 18334 تا کار به جاهای باریکتر نکشیده😔😂 دقیقااا 😑🤣 [army] cute_babe@ = پاتریکم 🌊🪄
دندونای_پایین_سوکجین عضویت: 1402/01/02 تعداد پست: 9377 خونت حلالههه جدی گفتم اونو😂 هم ایرانم، هم ویرانم، هم درس دارم، هم نمیخوانم. ، این قمار عاقبتش جان مرا میبازد
mim_min عضویت: 1401/12/19 تعداد پست: 15323 جدی گفتم اونو😂 ناناعت شدم ولی عیب نداره🥺🤣 abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)