2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عسل چیزی شده به من نمیگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ن باو🤣

زر میزنم بوخودا

فعلا خدا دوسم نداره فقط..

هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
این چه حرفیه عسل

هعی..🖤

دریا ولش

میدونستی خیلی دوستت دارم؟💜

هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
منم خیلی تو رو دوست دارم نه چون تا حالا بهم نگفتی 

فداتشمممم

الان گفتم..

مث ابجی اصلی خودمی واسم..🙂💔

بمونی براااام بازم میگمممم

خیلی دوستت دارم.. خیلی واسم ارزشمندی

هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
فداتشمممم الان گفتم.. مث ابجی اصلی خودمی واسم..🙂💔 بمونی براااام بازم میگمممم خیلی دوستت دارم.. ...

الهی دورت بگردم توام💜💜💜🌹😘

(army)                                                            

شب خوش دریای قشنگم خیلی خسته عم امروز 🙂🌹

صبح پر انرژی میام پیشتون😆🦋

@ملکه،تاریکی  

هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792