2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره🤣 گلم بچه من نیست برادر زاده مه من تازه حامله م😂

آها😂 خوب حوصله ای داریا، البته منم عاشق بچه هام

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
یس  فکر کردم میشناسیم😂 ملیکام  دو سال و خورده ایه آرمی ام و ot7

واقعن؟

خوشبختم ملیکا جون🫂🤝

منم دریام ۱۹ ساله، ۶ و نیم ساله آرمی ام و بایستمم تهیونگه 

(army)                                                            
آها😂 خوب حوصله ای داریا، البته منم عاشق بچه هام

آره خیلی بچه نازیه ولی فقط اگه چیزی که میخوادو بهش ندی میگیره جررت میده ها🤣🤣🤣

(army)                                                            
واقعن؟ خوشبختم ملیکا جون🫂🤝 منم دریام ۱۹ ساله، ۶ و نیم ساله آرمی ام و بایستمم تهیونگه 

منم خوشبختمم

وای چه آرمی قدیمی ای چجوری آرمی شدییی

منم ot7 ام ولی اگه بخوام بایس انتخاب کنم جیمییین😂

هم ایرانم، هم ویرانم، هم درس دارم، هم نمی‌خوانم.  ، این قمار عاقبتش جان مرا می‌بازد 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792