2777
2789
اها خو چرا زدی به شیشه ماشین عزیزم؟

حیح دلم واسش تنگ میشه..

هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هیچ میخواستم ببینم هستی

بله من همیشه در خدمت شومام😂

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
منم🤣 حوصله ت سر رفته اومدم خونه مادرشوهرم حوصلم سررفته منو گذاشتن خودشون رفتن😑

کجا رفتن؟😂😂

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
خونه ی خاله ی همسرم فقط منو برادرشوهر موندیم😂

آخی🥲😂

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  

خیلی عصابم خورده خیلی..

دوس دارم موهامو از سرم بکنمم

دوس دارم ببینمش دوباره بپرم بغلش..

بوسش کنم..

موهاشو ناز کنم

دوس ندارم برم زابل..

هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
خیلی عصابم خورده خیلی.. دوس دارم موهامو از سرم بکنمم دوس دارم ببینمش دوباره بپرم بغلش.. بوسش کنم. ...

نکنی ها دختر دیوونه شدی مگه

میخوای بری باهاش قهر کردی؟

البته جسارت نباشه 

(army)                                                            
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792