2777
2789
:)

:)

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی گلم فداتم💜 چخبر؟

🧡🧡

هیچی سلامتی، چون می‌گذرد غمی نیست🥲😂

تو چه خبر؟

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
پناه ۱۵ سالمه  اضافه کنم مدیونین اگه بگین کوچولویی 😄

سلاااام، چطوری کوچولووو؟(صرفاً جهت شوخی)

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
پناه ۱۵ سالمه  اضافه کنم مدیونین اگه بگین کوچولویی 😄

خوشبختم💜

منم دریام ۱۹ ساله

خیلی خوش اومدی به جمع مون 

بهت درخواست میدم قبول کن تا گمت نکنم 

(army)                                                            
ببین من ی کلمه میگم تو با آخرش ی کلمه دیگه بگو مثلا باران که  میشه  نان ۱ ۲ ۳ شروع کن

باشه

نرده

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
خوبم مرسی نترس اینقدر بی جنبه نیسم😂😂😀

خدا رو شکر😁

راستی اسمتم خیلی گشنگه

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792