2777
2789
الان خواهرامون میریزن سرمون 🤣🤣 لاو💜

من ابجیم تو سایته🤣

هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شافتک... تاخمک😒😒😒😂😂

پدصگگگگ میزنمت

کوبیدنت ت دیوارررر-

هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))

https://uupload.ir/view/647f5dee3b77503a3b315dbeaf0943498a1e62275e07f865a3eacbb2_r92.mp4/


https://uupload.ir/view/674703_5u6.mp4/


https://uupload.ir/view/5477594_l0i4.mp4/

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فحش میدماااا فحش بدمم باید معنی شونو تو گوگل سرچ کنی شافتک

هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792