2777
2789
عاااا میفهمم ولی رمزی میگین نمیتونم گاهی بفهمم😑 پاشو ی چی درست کن بخورررر💔 من از بعد نتایج روزان ...

اسکلللل گاااووو ادم مگ با شکممم قهر میکنه😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒

... هیچ وقت شانس نبوده، همیشه خدا بوده یادت نره اینو :) ....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=308736826]بخداا راس میگم لیا نمیدونم چراااا  الانم خندت ی جوریه انگا میگی بزار برات دارم ...

چص کنم کلاا از کار افتاد هرچی گفتم تعمیر کار سرغ داری گفتی عمراا بگم😭🥺

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

اسکلللل گاااووو ادم مگ با شکممم قهر میکنه😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒

ن قهر نیستممم 

کلا میلم نمیکشهه 

امروز دو تا قاشق برنج خوردم اصن حالم بد شد:)

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

😒😒😒😒 میزنمتااااا 

میتانییییی؟؟

موضوع تولده ولی متن خوشگل ندارم رهااییی

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

حامله اییی🥺🥺🥺🥺🥺 عخییییییی

دهنتت 🤣🤣🤣

تو نمیدونستی مگه چهارتاهم هستن جون توووو


abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

عااا برا پنگول؟ منم ندارم 😌

هم‌ملیس هم ملییییییی 🥺🥺

جون تو موندم استرس دارم😭🤣

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792