2777
2789
اسکلللل جونم اینو بزارم اونجا اونا محو میشن🤣🤣🤣🤣🤣


رهاااااااااااااا بگو بم چیهههه بخداا نگی اسمت نمیارمممممم ببین تحریکم کردییی

ناشناسم بگووو

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا از بچگی ادبش نکردییییییی مامان این دختر نگممم الان میاد پیامم میبینه تیکه پارم میکنههههه😭🤣🤣🤣 ...

🤣🤣🤣🤣 بچممم وجدانااا خیلی با تر ادبهههه اصن به من نرفته تو منحرفییییی و فش دادن😒

... هیچ وقت شانس نبوده، همیشه خدا بوده یادت نره اینو :) ....

🤣🤣🤣🤣 بچممم وجدانااا خیلی با تر ادبهههه اصن به من نرفته تو منحرفییییی و فش دادن😒

🤣🤣🤣🤣🤣

ولی من جدیداا دهنم ول شدههه چ کنم  

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

رهاااااااااااااا بگو بم چیهههه بخداا نگی اسمت نمیارمممممم ببین تحریکم کردییی ناشناسم بگووو

ناااح هرگز 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 گوه خوردیی اسمم نمیاری 

یه قسمت از بدنه🤣🤣🤣

... هیچ وقت شانس نبوده، همیشه خدا بوده یادت نره اینو :) ....

🤣🤣🤣🤣🤣 ولی من جدیداا دهنم ول شدههه چ کنم    

نمیدونم که با کی گشتی😒😒 من بچه با ادب تحویل جامعه داده بودمممم

... هیچ وقت شانس نبوده، همیشه خدا بوده یادت نره اینو :) ....

ناااح هرگز 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 گوه خوردیی اسمم نمیاری  یه قسمت از بدنه🤣🤣🤣

کدوم قسمتتتتتتتت همش ی چی تو ذهنمهههه نمیدونم اونه یانهههه🥺🥺

رهایی تاپیک بزنم میترکونیش 😶😶؟

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

نمیدونم که با کی گشتی😒😒 من بچه با ادب تحویل جامعه داده بودمممم

بخدا باهیچکیییی😭💔

میخواستی ولم نکنییی😒😒

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

🤣🤣🤣🤣🤣 لیااا بچمم همه ازت میترسننن چیکار کردی نانههه

بخدا بدیم دست لیااااا زبونم قفل میکنههه دیگه تخم کفترم برام کار ساز نیست 💔🤣🤣🤣🤣🤣🤣

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

کدوم قسمتتتتتتتت همش ی چی تو ذهنمهههه نمیدونم اونه یانهههه🥺🥺 رهایی تاپیک بزنم میترکونیش 😶😶؟

مربوط به خانوماس🤣🤣🤣 

تاپیک بزنی بعد بترکونییم؟ مرضض داری فرزندم؟🤣🤣🤣

... هیچ وقت شانس نبوده، همیشه خدا بوده یادت نره اینو :) ....

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جوانی یا ثروت

orjnali | 8 ثانیه پیش
2791
2779
2792